וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל ניצח בקרב MMA - ולאחר ימים ספורים חיסל מחבלים בשבת השחורה

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 18:12

לאחר שמפקד פלגה ביחידת יס"מ נגב נפצע בקרב, קיבל רפאל ארונוב, לוחם MMA ושוטר ביחידה, את הפיקוד על הכוח שהוזעק לאופקים. באחת הזירות, תחת אש, הוא נזכר ברימונים שאותרו לצד מחבלים שחוסלו בזירה הקודמת - רץ להביאם - והכריע את המערכה. "מקדיש את הקרב הבא לחבריי"

רס"ל רפאל ארונוב/דוברות משטרת ישראל

בשבת ה-7 באוקטובר, עם תחילת המתקפה הרצחנית של חמאס, התעורר רס"ל רפאל ארונוב, לוחם ביס"מ נגב מאזעקות בלתי חודלות. זאת, ימים ספורים לאחר שניצח בקרב MMA. זמן קצר בלבד לאחר שנכנס לממ"ד יחד עם אשתו, כבר הבין שקורה משהו בסדר גודל בלתי רגיל.

"קיבלתי סרטונים ראשונים והבנתי שמדובר באירוע חריג מאוד. אני עולה על מדים ומקבל הקפצה של היחידה עם פקודת "פרש פלשת", הנוגעת לחדירת מחבלים". עם הגעתו ליחידה הוא יוצא לאופקים, כשבעוד בדרך מקבל הכוח דיווח ראשוני על כוח משטרה עם שלושה פצועים. ברחוב "התמר" בעיר הם פותחים בסקירות - שם גם מזהים לראשונה מחבלים, שנכנסים לביתה של רחל מאופקים, הידועה בסיפור גבורתה.

"מחוץ לבית אנו מזהים גופה של שוטר, ובשל חשש לאזרחים כלואים נכנסים לחצר הבית ומנהלים קרב יריות", המשיך רפאל. בנקודה זו, הכוח מחליט להיכנס אל תוך הבית. מפקד הכוח, אייל גרמאי, נכנס ראשון, ונפצע מיידית מירי כבד שנפתח לעברם. הוא מחולץ על ידי רפאל תחת אש ובעת שנזרקים לעבר השניים רימונים.

רס"ל רפאל ארונוב ניצח בקרב ולאחר כמה ימים חיסל שני מחבלים בקרב על העוטף. ufc fight pass, אתר רשמי
רס"ל רפאל ארונוב ניצח בקרב ולאחר כמה ימים חיסל שני מחבלים בקרב על העוטף/אתר רשמי, ufc fight pass

שוטרים נוספים נפגעים, כמה מחבלים מחוסלים, ורפאל מקבל את הפיקוד על הכוח עד להגעת כוחות ימ"מ לזירה. בו בזמן, הוא מקבל דיווח על מחבלים בבית ברחוב המקביל, וכשמגיע אליו מבוצעת לעברו אש כבדה. בתושייתו, הוא נזכר ברימוני המחבלים המחוסלים בזירת ביתה של רחל, רץ חזרה לזירה הקודמת ומביא שני רימוני רסס. תחת חיפוי, הוא מתקרב אל שער הבית וזורק רימון לחצר, מה שמבריח את המחבלים ליחידת דיור הממוקמת בחלקו האחורי של הבית.

בנקודה זו, המחבלים מבוצרים והכוח לא מצליח להגיע אליהם. רפאל מחליט להיכנס לבית השכן ולזרוק משם רימון נוסף, שמצליח להוציא אחד מהם מהבית. הוא עולה לגג הבית בעזרת סולם יחד עם שוטר ימ"ר, והשניים מחסלים את המחבל מטווח אפס. כשהירי נמשך, רפאל מחליט לשנות עמדה. "אני עולה לגג של הבית השכן כדי לקבל זווית יותר טובה. אני מזהה קנה שיוצא מהחלון של היחידה ויורה לעבר השוטר על הגג השני, שנופל. אני מבצע ירי לעבר הקנה - עד שהירי נפסק והמחבל מחוסל".

הכוח של רפאל מחסל את המחבלים בבית ומתכוון לנסוע לרעים, משם מתקבלים דיווחים על היתקלויות קשות במהלכן נהרגו שני חברי היחידה, אריאל אברהם ואלכסיי בודובסקי. אולם, הצבא מונע מהם להיכנס לזירה ללא רכב ממוגן. הם נאלצים לחזור ולסייע בפינוי פצועים, ובהמשך מתכנסים בתחנת אופקים ונשארים בכוננות עד למעבר לטיפול מלא של האירוע לצבא ביום ראשון בבוקר.

עוד בוואלה!

שעתיים לפני הטבח הועברה הפקודה הראשונה למחבלים: כך המתקפה של חמאס נשמרה בסוד

לכתבה המלאה
רס"ל רפאל ארונוב ולאחר כה ימים חיסל שני מחבלים בקרב על העוטף. ufc fight pass, אתר רשמי
"אני לא גיבור, הגיבורים הם חבריי". רפאל/אתר רשמי, ufc fight pass

רפאל לא אוהב שקוראים לו גיבור ומתנער מהדימוי. "אני לא גיבור, הגיבורים האמיתיים הם חבריי ליחידה שלחמו בעוז תוך סיכון חייהם למען אזרחים תושבי הדרום", אומר רפאל בתגובה לשם התואר שמוענק לו על ידי רבים בחודש האחרון. "את הקרב הבא שלי (ב-MMA) אקדיש לחבריי ליחידה שנפלו על הגנת עוטף עזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully