וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הולדת לעמית - בלי עמית: המחווה המרגשת של משטרת קריית גת לצעירה שנחטפה

7.11.2023 / 9:15

עמית בוסקילה מקריית גת, החטופה בידי החמאס, אמורה הייתה לחגוג את יום הולדתה ה-28. במשטרת העיר הגיעו לבית המשפחה עם בלונים ונחשול ניידות. המשפחה הנרגשת: "קריאה ספונטנית ובלי התראה, הראיתם לתושבי העיר את הלב הענק החבוי במדים. ניצוץ התקווה שווה אלף מילים"

בווידאו: חגיגות יום הולדת לעמית בוסקילה שנמצאת בשבי חמאס/באדיבות המשפחה

משטרת קריית גת יצאה במחווה מרגשת לכבוד עמית בוסקילה, שנמצאת בשבי החמאס. ביום שני חל יום הולדתה ה-28 של בוסקילה. השוטרים הגיעו לבית משפחתה של עמית וחגגו עמם, הפריחו יחד בלונים וביצעו נחשול של ניידות בעיר לכבודה. השוטרים איחלו למשפחה שעמית תשוב לבית במהרה ושאת יום הולדתה ה-29 יחגגו כולם יחד.

במשפחה שלחו הודעה נרגשת לשוטרים: "משטרת קריית גת, חברים יקרים. הערב, בקריאה ספונטנית ובלי התראה, הראיתם לתושבי העיר את הלב הענק החבוי במדים. ניצוץ התקווה בעיני המשפחה שווה אלף מילים. אוהבים ומעריכים, שנדע ימים טובים יותר".

שמעון, דודה של עמית, הוסיף: " אנחנו נאבקים למען החזרתה ולמען כל החטופים. ההתגייסות של המשטרה חיממה את ליבנו וריגשה אותנו. הם יצאו בשיירה, עברו בשכונה ונכנסו לבית. הם חיבקו וחיזקו אותנו, הפריחו בלונים מהניידות. זה פשוט ריגש אותנו ואנחנו מכירים להם תודה על המעשה מרגש. זה לא קל לחגוג יום הולדת בלי עמית. בכל שנה חוגגים לה ביחד, המשפחה המורחבת וחברים. התחושות קשות, היא איתנו בלב ואנחנו מאמינים שהיא גם מרגישה אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully