וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכתב האחרון של איתי לפני שנפל בקרב: "מי חשב שארשום מכתב פרידה"

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 16:05

לוחם חטיבת גבעתי איתי יהודה נפל יחד עם 10 מחבריו בפגיעת טיל נ"ט בנגמ"ש הנמ"ר בצפון רצועת עזה. משפחתו קיבלה מכתב שנשא עליו וגילו כי זה היה מכתבו האחרון. "לא מתחרט לרגע שהתגייסתי לקרבי", כתב. קרוב משפחתו: "הוא תמיד רצה לעשות משהו משמעותי"

בווידאו: ניק קוליוחין מראיין את פרופסור זאב חנין/יח"צ

"אני רוצה להגיד לכם תודה שגידלתם אותי וחינכתם אותי להיות מי שאני ולאיפה שהגעתי". כך כתב סמ"ר איתי יהודה, לוחם בגדוד צבר בחטיבת גבעתי, שנפל בשבוע שעבר לאחר שטיל נ"ט פגע בנגמ"ש הנמ"ר שבו היה יחד עם עוד 10 מחבריו שנפלו בקרב.

משפחתו קיבלה את המכתב שנכתב ביום שישי, חמישה ימים לפני התקרית הקטלנית בצפון רצועת עזה. "יום שישי, 18:41. מאיפה אתחיל?", כתב יהודה. "מי חשב שאצטרך לרשום מכתב פרידה. להוריי, אני כל כך מעריך אתכם גם אם לפעמים זה לא היה נראה".

המכתב האחרון של איתי יהודה שנהרג בקרבות בעזה. באדיבות המשפחה
המכתב שכתב איתי יהודה/באדיבות המשפחה

לאחר מכן הוא כתב: "לחברים ולאנשים שהכרתי בחיי: תודה לכל הרגעים שהיו לי איתכם, על כל היציאות והצחוקים. בזכותכם צחקתי בלי סוף. אוהב אתכם בטירוף. חוץ מזה, חשוב לי לומר שאני לא מתחרט לרגע שהתגייסתי לקרבי וזה הדבר הכי טוב שעברתי בחיי. אם אתם קוראים את המכתב הזה סימן שסיימתי את (ההמשך נמחק - א"ס) בשביל להגן (ההמשך נמחק - א"ס)".

עומר, אחיו של איתי יהודה, אמר לוואלה!: "המכתב היה עליו בנמ"ר. היינו מאוד כאובים כשקראנו את המכתב. לא הופתענו שהיה רשום שאיתי לא מתחרט לרגע שהתגייס לקרבי. הוא מאוד אהב את השירות ותמיד רצה לעשות משהו משמעותי בצבא".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סמ"ר איתי יהודה שנפל במהלך מלחמת חרבות ברזל ברצועת עזה.1 בנובמבר 2023. באדיבות המשפחה
סמ"ר איתי יהודה שנפל במהלך מלחמת חרבות ברזל ברצועת עזה.1 בנובמבר 2023/באדיבות המשפחה

יהודה, בן 20 מראשון לציון, היה אמור לחגוג בעוד כשבועיים את יום הולדתו ה-21. הוא הותיר אחריו זוג הורים, רינת ועופר, וארבעה אחים - עומר, עדי, עידו ועמיתF .

"איתי היה ילד שאהב את החיים", אמרו בני משפחתו. "חייכן, רגיש, אוהב אדם, אכפתי, חברותי ומוכשר מאוד בתחום הציור. חלום חייו היה להיות מקעקע ולפתוח מקום שלו. איתי אהב את הצבא, את ההוויה, את חבריו והיה לו ברור כשהוא נכנס לעזה שזוהי משימת חייו, ודאג להגיד לאימו שלשם כך הוא התאמן כל שלוש השנים. משימת חייו - להגן כל המולדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully