וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לזה התאמנתי", אמר איתי לאימו לפני שנכנס לעזה. בעוד שבועיים היה אמור לחגוג 21

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 16:43

איתי יהודה היה מוכשר בציור וחלם לפתוח סטודיו לקעקועים. שי ארוס נחשב למנהיג חברתי בבית הספר, "ילד ערכי במיוחד", וליווה בהתנדבות ניצולת שואה לאורך תקופה ארוכה. שניהם נהרגו בצפון רצועת עזה

תיעוד מפעילות כוחות אוגדה 162 ברצועת עזה. 1 בנובמבר 2023/דובר צה"ל

הותר היום (רביעי) לפרסום כי שני חיילים נוספים, לוחמים בגדוד צבר של חטיבת גבעתי, נפלו בקרבות מול מחבלים בצפון רצועת עזה. השניים, הלוחם סמ"ר איתי יהודה, בן 20 מהעיר ראשון לציון, והחובש הקרבי סמ"ר שי ארוס, בן 20 מהעיר חולון, נהרגו שניהם מפגיעת טיל נ"ט בכלי רכב משוריין שבו נסעו לצד חבריהם.

היום ה-26 למלחמה - כל העדכונים

יהודה היה אמור לחגוג בעוד כשבועיים את יום הולדתו ה-21. הוא הותיר אחריו זוג הורים, רינת ועופר, ושני אחים - עומר ועדי.

"איתי היה ילד שאהב את החיים", אמרו בני משפחתו. "חייכן, רגיש, אוהב אדם, אכפתי, חברותי ומוכשר מאוד בתחום הציור. חלום חייו היה להיות מקעקע ולפתוח מקום שלו. איתי אהב את הצבא, את ההוויה, את חבריו והיה לו ברור כשהוא נכנס לעזה שזוהי משימת חייו, ודאג להגיד לאימו שלשם כך הוא התאמן כל שלוש השנים. משימת חייו - להגן כל המולדת".

סמ"ר איתי יהודה שנפל במהלך מלחמת חרבות ברזל ברצועת עזה.1 בנובמבר 2023. באדיבות המשפחה
"ילד שאהב את החיים". סמ"ר איתי יהודה/באדיבות המשפחה

בעיריית ראשון לציון, שבה התגורר יהודה, ספדו לו. "בשם תושבות ותושבי העיר, ראש העירייה וחברות וחברי מועצת העיר אנו שולחים תנחומים ומשתתפים בצערה העמוק של משפחת יהודה. מהשמיים תנוחמו". גם בעיריית פתח תקווה, שבה מתגורר אביו, התאבלו על מותו. "אנו מחבקים את כל משפחת יהודה וכל משפחות הנופלים הגיבורים בשעתן הקשה. יהי זכרו ברוך", נמסר.

עוד בוואלה!

לפני שנהרג בקרב אסיף אמר לאביו: "אל תדאג, אין לי כוונה למות"

לכתבה המלאה

"שי היה ילד ערכי במיוחד"

בחולון מתאבלים היום על שי ארוס, בן העיר. מנהל תיכון אורט חולון שבו למד, שלומי גנון, אמר כי ארוס היה "תלמיד טוב מאוד, מצטיין חברתית. מנהיג". הוא סיפר כי הוא "השתתף בפעילות הכנה לצה"ל של 'אחריי', וחלם להתגייס ליחידה כמה שיותר קרבית. ילד ערכי במיוחד שקיבל הצטיינות חברתית. למד במגמת הנדסת מחשבים ואלקטרוניקה בהתמחות ביו-רפואה".

סמ"ר שי ארוס שנפל במהלך מלחמת חרבות ברזל ברצועת עזה.1 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"ילד ערכי במיוחד". שי ארוס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"משפחת אורט חולון מרכינה ראשה ומשתתפת בצער משפחת ארוס", נכתב בעמוד הפייסבוק של בית הספר, "שי ארוס היה למנהיג בבית ספרנו והיה מהבולטים בנתינה, ערבות הדדית ותרומה לזולת. שי לקח חלק בתכנית 'מחוברים' וליווה בקשר אישי ניצולת שואה תקופה ארוכה, לצד יוזמות התנדבותיות רבות שיזם. שי אף היה פעיל בתנועת הנוער 'אחריי' והיה ממובילי הקן בעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully