וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לארז שלנו יש יום הולדת 12. הוא לא יחגוג איתנו כי הוא נחטף עם אביו ואחותו"

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 10:21

ארז קלדרון נחטף לרצועה מקיבוץ ניר עוז יחד עם אחותו סהר בת ה-16 ואביו עופר בן ה-52, בעוד בת דודתו נויה וסבתו כרמלה נרצחו. בלעדיהם, בני המשפחה יציינו את יום ההולדת העצוב במאהל משפחות החטופים בתל אביב, ובמקביל נבחרת ישראל באופניים תערוך לו מחווה

בווידאו: תיעוד של הילד ארז קלדרון נלקח בשבי חמאס/תיעוד ברשתות חברתיות לפעי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

בני משפחת קלדרון יציינו היום (חמישי) את יום הולדתו ה-12 של אהובם ארז. חתן השמחה לא ישתתף באירוע - הנער ארז קלדרון נחטף לרצועת עזה יחד עם אחותו סהר בת ה-16 ואביהם עופר בן ה-52 מקיבוץ ניר עוז אחרי הטבח שביצעו מחבלי חמאס ביישוב ב-7 באוקטובר. במסע הרצח בקיבוץ - אחד היישובים שנפגעו באורח הקשה ביותר במתקפת הטרור - נרצחו גם בת דודתו נויה דן בת ה-13, וסבתו כרמלה דן בת ה-80.

היום ה-20 למלחמה - כל העדכונים

בני המשפחה יערכו את האירוע בשעה 16:00 במאהל משפחות החטופים בתל אביב. "לארז האהוב שלנו יש מחר יומהולדת 12. הוא לא יחגוג איתנו כאן כי הוא נחטף עם אביו, עופר ואחותו סהר בת ה-16", כתבה קרובת משפחתו, יפעת קלדרון, וקראה להפיץ בעולם סרטון המציג את חטיפתו וקורא לשחרורו, " כדי שיגיע לגורמים שאולי כן יכולים לקדם הליכים כי כאן בעלי הכוח וההשפעה לא עושים כלום מאז ה-7/10. בושה פשוט בושה!".

במקביל, נבחרת ישראל באופניים תערוך מחווה לקלדרון. עם חולצות מיוחדות ירכבו הרוכבים 12 סיבובים לציון יום הולדתו של ארז.

גופותיהן של כרמלה ונויה דן זוהו בשבוע שעבר. נויה, נערה על הרצף האוטיסטי מקיבוץ כיסופים, התארחה באותה שבת אצל סבתה, המתמודדת עם דמנציה, בקיבוץ ניר עוז.

תמונתה של נויה דן בתחפושת של "הארי פוטר" הופצה בעולם מאז החטיפה. בצילום נראית נויה בחיוך ביישני עוטה את הסוודר המוכר, מחזיקה שרביט ואת הספר "הארי פוטר והנסיך חצוי הדם". ג'יי קיי רולינג, הסופרת שכתבה את סדרת ספרי "הארי פוטר", שיתפה את תמונתה וכתבה כי "חטיפת ילדים היא דבר בזוי ובלתי מוצדק לחלוטין. מסיבות ברורות, התמונה הזו נגעה בי עמוק. הלוואי שנויה וכל בני הערובה שנלקחו על ידי חמאס יוחזרו במהרה, בשלום, למשפחותיהם". לאחר שנודע כי נרצחה, השיבה רולינג בעצב: "אין לה מילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully