וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה בני משפחה נחטפו לעזה, בהם נערה עם צרכים מיוחדים וקשישה דמנטית

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 17:20

חמישה בני משפחת קלדרון נלקחו לעזה: אב המשפחה עפר (50), סהר (16), ארז (12), ואיתם גם הסבתא כרמלה, אישה בת 80 המתמודדת עם דמנציה, ונויה בת ה-13, נערה בעלת צרכים מיוחדים. האחות גאיה: "אני רק רוצה את המשפחה שלי חזרה"

הפגנת תמיכה בישראל במלחמה מול עזה בברצלונה, 15.10.23/צילום: Adam Jaffa

את השבת השחורה של 7 באוקטובר פתחה גאיה קלדרון (22) עם ההודעה המצמררת ביותר שקיבלה בחייה. אחותה בת ה-16 כתבה לה "המחבלים בחדר שלי, אני כל כך מפחדת". בדיעבד, זה היה אחד מסימני החיים האחרונים שהתקבלו ממנה - ומרוב המשפחה.

משפחתה של גאיה נחטפה באותה מתקפת טרור ומוחזקת בשבי החמאס. "אני לא יודעת מה קרה לאבא שלי שגידל אותי או לאחים הקטנים שלי, שניסיתי להגן עליהם כל חיי ועכשיו אני לא יכולה לעשות כלום, גם מפני סבתא שלי ובני דודים שלי", היא סיפרה בכאב. "קשה לדמיין שבני אדם יכולים לעשות מעשים כאלו מזעזעים. אני רק רוצה את המשפחה שלי בחזרה".

ההודעות האחרונות שקיבלה גאיה קלדרון מאחותה. ללא, צילום מסך
ההודעות האחרונות שקיבלה גאיה קלדרון מאחותה/צילום מסך, ללא
החטופים ממשפחת קלדרון. ללא, צילום מסך
החטופים ממשפחת קלדרון/צילום מסך, ללא

שעות של חוסר ודאות איומות חלפו עד שהגיע סימן מזעזע לגורלם: ארגון הטרור חמאס פרסם סרטון בו נראה אחיה הקטן, ארז קלדרון בן ה-12 - כשמחבל מחזיק אותו ומוליך אותו לכיוון הרצועה. "אתמול בשעה 8:30 נשלחו מהם הודעות שהמחבלים נמצאים מחוץ לבית שלהם בניר עוז והם מתחבאים - מאז לא נשמע קולם".

בני משפחת קלדרון נלקחו לעזה: אב המשפחה עפר (50), סהר (16), ארז (12), ואיתם גם הסבתא כרמלה דן, אישה בת 80 המתמודדת עם דמנציה, ונויה בת ה-13, נערה בעלת צרכים מיוחדים. כולם מוחזקים ככל הנראה בשבי החמאס בעזה. "המדינה צריכה לעשות הכול וקודם כל כדי לשחרר את החטופים", גאיה מצהירה בפני המדינה, "תעשו משא ומתן כולל שחרור אסירים, כסף וכל מה שאפשר. צריך לשים את זה כמטרה עליונה. אני רק רוצה את המשפחה שלי בחזרה, וצריכה שהמדינה תעשה הכול בשביל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully