וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשבר הלב: זוהו גופותיהן של נויה דן בת ה-13 וסבתה כרמלה

עודכן לאחרונה: 20.10.2023 / 15:45

נויה, נערה על הרצף האוטיסטי מכיסופים, וסבתה שאירחה אותה בקיבוץ ניר עוז, נעדרו מאז 7 באוקטובר. שלושה בני משפחה נוספים נחטפו באותה שבת על ידי מחבלים לרצועת עזה

מבצע חרבות ברזל: קיבוץ ניר עוז בעוטף עזה, לאחר מתקפת חמאס/הודיה חברוני

גופותיהן של כרמלה דן בת ה-80, ונכדתה נויה דן בת ה-13, זוהו אתמול (רביעי), לאחר שנעדרו מאז מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר. נויה, נערה על הרצף האוטיסטי מקיבוץ כיסופים, ומעריצה של "הארי פוטר" שסיפורה זכה להדים רבים ברשתות החברתיות, התארחה באותה שבת אצל סבתה, המתמודדת עם דמנציה, בקיבוץ ניר עוז.

שלושה בני משפחה נוספים נחטפו מניר עוז לרצועת עזה: נכדיה של כרמלה - סהר קלדרון בת ה-16 וארז קלדרון בן ה-11, ואביהם, עפר קלדרון בן ה-52. חמאס פרסם סרטון שבו נראה ארז קלדרון כשמחבל מחזיק אותו ומוליך אותו לכיוון הרצועה.

אתמול ציינו בני המשפחה הנותרים בישראל את יום הולדתה ה-80 של כרמלה דן. הבית קושט בבלונים, ובני המשפחה בירכו אותה מרחוק.

תמונתה של נויה דן בתחפושת של "הארי פוטר", הופצה בעולם מאז החטיפה. בצילום נראית נויה בחיוך ביישני עוטה את הסוודר המוכר, מחזיקה שרביט ואת הספר "הארי פוטר והנסיך חצוי הדם".

נמצאו גופותיהן כרמלה דן ונכדתה נויה דן שנרצחו על ידי חמאס. באדיבות המשפחה
כרמלה ונויה דן/באדיבות המשפחה

הסופרת ג'יי קיי רולינג שיתפה את התמונה מהחשבון הרשמי של ישראל ב-X (לשעבר טוויטר). "הילדה היפהפייה הזו בת ה-12 עם אוטיזם נחטפה מביתה על ידי מחבלי חמאס ונלקחה לעזה", נכתב בפוסט של ישראל. "נויה, רגישה, אדיבה, מצחיקה ומעריצה ענקית של הארי פוטר. ג'יי קיי רולינג, תוכלי לעזור לנו לפרסם את הסיפור שלה?"

רולינג אכן נרתמה, שיתפה את הפוסט וגינתה את המעשה. "חטיפת ילדים היא דבר בזוי ובלתי מוצדק לחלוטין. מסיבות ברורות, התמונה הזו נגעה בי עמוק. הלוואי שנויה וכל בני הערובה שנלקחו על ידי חמאס יוחזרו במהרה, בשלום, למשפחותיהם", כתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully