וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העמיד פנים שגר בגפו - והציל את חיי משפחתו שהתחבאה בממ"ד

שלמה רון הציל את אשתו, בנותיו ונכדו בטבח בקיבוץ נחל עוז, שם התגורר. כשהבין שהמחבלים הגיעו לביתו, הוא יצא מהממ"ד בו התחבאו והתיישב לבדו בסלון הבית והמתין להם. משראו אותו, לא היססו וירו באיש המבוגר והבודד למראה, ואז מיהרו להמשיך את מסע הרצח במקום אחר

תומר חמד בביקור אצל מפוני קיבוץ נחל עוז/צילום: שלמה וייס

שלמה רון, תושב קיבוץ נחל עוז, נרצח על ידי מחבלים במתקפת הפתע של חמאס ביישובי העוטף. הוא נרצח תוך שהקריב את חייו כדי להציל את משפחתו - כך פורסם היום (שבת) בפוסט שכתב עו"ד דניאל חקלאי בפייסבוק.

כפי שנכתב, רון ומשפחתו התחבאו בממ"ד בבית בשעה שאנשי חמאס פשטו על הקיבוץ ב-7 באוקטובר. משהבין רון כי הם עלולים להתגלות בממ"ד ע"י המחבלים, החליט לצאת ממנו ולהתיישב בסלון הבית. זאת, במחשבה שחמאס יחשבו כי הוא חי לבדו בבית, וכך לא יחפשו את יתר בני המשפחה בממ"ד. ואכן כך היה.

"שלמה רון לא היה חמוש. הוא לא היה בסיירת או משהו. גם לא גנרל במיל. בטח לא לוחם מיומן או בעל הכשרה באיזו אמנות לחימה", נכתב בפוסט. "שלמה היה בסך הכל אדם מבוגר, חולני למדי, עם חיוך נחמד ומבט טוב לב. שלמה היה אדם רך ועדין-נפש שאהב תיאטרון ומוזיקה וספרים. אדם רך ועדין נפש שאהב את חנה ובנותיהם ונכדם הקטן.

שלמה רון - שנרצח במהלך חרבות ברזל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שלמה רון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"שלמה רון היה אדם רך ללא כוח פיזי או משהו כזה. ללא נשק. ללא הכשרה בלוחמה בטרור. סתם אדם מבוגר ודי חולני. סתם ישראלי רך ועדין-נפש עם שפם ומשקפיים. סתם ישראלי רך-מבט שאוהב את אשתו ובנותיו ונכדו הקטן. אבל שלמה רון היה גיבור ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully