וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנות שמגייסות כסף כדי לערוך להוריהן טקס הנצחה בארה"ב: "רוצות לכבד את זכרם"

עודכן לאחרונה: 21.10.2023 / 12:23

יגאל וסינדי פלש נרצחו בכפר עזה ובנותיהן, מעין, טלי וקרן, מנסות לגייס 100 אלף דולר בגיוס המונים כדי לממן בין היתר הלוויה בישראל וטקס הנצחה למשפחה בארה"ב. בעלה של קרן: "נותרנו ללא שום דבר"

בווידאו: כאב בלתי נתפס: חמשת בני משפחת קוץ מכפר עזה מובאים למנוחות/ניב אהרונסון

יגאל וסינדי פלש נרצחו בכפר עזה, וכעת מבקשות בנותיהם סיוע כלכלי כדי לערוך להם טקס הנצחה בארצות הברית. "איבדנו את חמי וחמותי בטבח בכפר עזה, הם היו מוגדרים נעדרים ולאחר כמה ימים זוהן גופותיהם בוודאות", מספר אבידור שוורצמן, חתנם מכפר עזה. "אנחנו מבקשים סיוע בהוצאות הלוויה גם בארץ וגם בארצות הברית, כי חמתי אזרחית אמריקאית וכל משפחתה נמצאת שם. אנחנו זקוקים לסיוע כלכלי כדי לממן את הטיסות, כרגע נותרנו ללא שום דבר, אנחנו צריכים סיוע כדי לשרוד את התקופה הקרובה ובעיקר כדי להנציח את יגאל וסינדי ואת מורשתם".

המשפחה פתחה קמפיין גיוס המונים, בו היא מנסה לגייס 100 אלף דולר עבור המטרה (בינתיים גויס קצת פחות ממחצית הסכום).

"בזמן שאנו מעכלים את האובדן הבלתי נתפס, אנו נאלצות להתמודד עם איסוף השברים ועם הרצון לכבד את זכר הורינו עם פעולה בעלת משמעות - משימה שמביאה עמה הוצאות כלכליות שאנחנו, שלוש הבנות, לא יכולנו לצפות מראש", כתבו הבנות מעין, טלי וקרן פלש בעמוד גיוס ההמונים.

יגאל פלש, סינדי פלש ז"ל. GoFundMe, באדיבות המשפחה
יגאל וסינדי פלש ז"ל/באדיבות המשפחה, GoFundMe

עוד נכתב בעמוד הגיוס: "בבית הילדות שלנו בכפר עזה התנהל אחד הקרבות המדממים והמזוויעים ביותר. הוא נהרס לחלוטין כיוון ששימש את הטרוריסטים כבסיס שממנו הם נלחמו בכוחות הצבא הישראלי. אחותנו הצעירה, קרן, התגוררה גם היא בקיבוץ, עם בעלה אבידור ובתם בת השנה סער. הם התחבאו במשך עשרים שעות של אימה עד שחולצו על ידי הצבא. הפינוי התנהל באמצע הלילה, תחת אש ובלי אפשרות לקחת דבר מהבית, והם עדיין ממתינים לגלות מה נותר מרכושם. אנחנו עדיין מחפשים אחר כלבתנו האהובה, טוטסי. היא לא הייתה עם הוריי כשגופותיהם נמצאו, ונותר לנו רק לקוות שהיא שלמה ובטוחה איפושהו, מחפשת אותנו.

"אנו מבקשות את תמיכתכם בתקופה קשה זו. מטרתנו לגייס 100 אלף דולר כדי לעזור לקרן, אבידור וסער לשקם את ביתם וחייהם, לכסות את עלות הלוויות בישראל, כמו גם טקס זיכרון ראוי ומכבד במינסוטה יחד עם סבתנו בת ה־92 ושאר משפחתה של אימנו. אלו מכם שהכירו את הורינו, יודעים כמה עדינים ורודפי שלום הם היו. אבא שלנו, שלימד חקלאות מקיימת ואהב להיות בחוץ בשדות, היה אחת הנשמות העדינות שאי פעם תפגשו. אמא שלנו, שתמיד נאבקה למען הצדק, הייתה אישה סקרנית, שאהבה ללמוד, לטייל בעולם, ולשיר. הם נפגשו בקיבוץ ניר עם, אבא היה שם במסגרת השירות הצבאי שלו, ואמא באה ממינסוטה להתנדב בקיבוץ. הם בנו עבורנו בית שם, והוא היה יפהפה.

"אנחנו אסירות תודה למי שכבר עומדים לצדנו בתקופה קשה זו, התמיכה שלכם מספקת לנו נחמה עצומה. נודה לכם אם תוכלו לשתף עם חברים ומשפחה את הסיפור שלנו. מעריכות כל עזרה קטנה כגדולה. תודה מעומק ליבנו, מעין, טלי וקרן פלש".

תרמו למשפחת פלש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully