וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הפשע נעלמה? ארגון ג'רושי חי, בועט - ומטיל טרור

עודכן לאחרונה: 7.10.2023 / 5:56

המפכ"ל שבתאי הצהיר כי ארגון הפשע של משפחת ג'רושי נעלם ופורק על ידי המשטרה. אלא שגם חיסולו של "הבורר" עלי ג'רושי לא עצר את המשפחה. היא "כבשה" שטחים, כרתה בריתות וחבר במשפחת הפשע הואשם ברצח העבריין הבכיר בני שלמה. גורם במשטרה מודה: "הארגון גדול ומורכב"

בווידאו: אירוע ירי ופיצוץ רכב סמוך לקרית מלאכי: ארבעה פצועים במקום - בהם שניים באורח אנוש/--

"משפחות הפשע חרירי וג'רושי נעלמו. אלו משפחות שאני זוכר משנת 1996, שמשטרת ישראל אף פעם לא הצליחה לפרק אותן - והיום פירקנו אותן". את הדברים הללו אמר מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי רק לפני שנה בריאיון לוואלה!. אלא שמאז, משפחת חרירי פועלת ביתר שאת וסכסוכיה עם ארגוני פשע נוספים ממשיכים לגבות קורבנות. ובאשר למשפחת הפשע ג'רושי ברמלה? לא רק שהיא לא נעלמה, אלא אנשי הארגון "כבשו" עוד ועוד טריטריות והם מעסיקים את המשטרה בכל קצוות הארץ.

זירת חיסול ופיצוץ רכב סמוך לקרית מלאכי 
01.10.23. פלאש 90 | לירון מולדובן, עיבוד תמונה
זירת החיסול באמצעות מטען במושב חצב השבוע/עיבוד תמונה, פלאש 90 | לירון מולדובן

כבר מהרגע הראשון, שבו חוסל ראש ארגון הפשע בני שלמה בחודש אוקטובר אשתקד, הבינו במשטרה שמדובר במהלך של "כיפה אדומה". ראש ארגון הפשע החזק נרצח על ידי פלג במשפחת ג'רושי ובמשטרה ידעו בדיוק כבר אז מי רצח את בני שלמה וחברים במשפחה משכונת ג'ואריש ברמלה נעצרו מיד לאחר מכן, אך שוחררו מחוסר ראיות.

לג'רושים יש כמה פלגים, שחלק כרתו ברית עם שלמה ואחרים כרתו בריתות עם יריביו המרים. עם מותו של שלמה, במשטרה רואים פעילות של הארגון על כל פלגיו במרחב לכיש ובמרכז הארץ. "הם נשכרים לבצע חיסולים. יש להם בריתות עם כל העבריינים בכל עיר", אמר גורם במשטרה לוואלה!.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
העבריין בני שלמה בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון. 29 בינואר 2016. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
בני שלמה/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

החיסול של בני שלמה באוקטובר 2022

בווידאו: תיעוד חדש מחיסול ראש ארגון הפשע הבכיר בני שלמה./לפי סעיף 27א לזכויות היוצרים

כתב האישום שהוגש השבוע נגד האני קשוט, בן 20 מרמלה, בגין חיסולו של שלמה, רק העצים את הפיכתה של משפחת ג'רושי על כל פלגיה ליעד מספר 1 של המשטרה וכעת מודה גורם במשטרה בשיחה עם וואלה: "זהו ארגון פשיעה גדול ומורכב, שמאתגר את המשטרה כל פעם מחדש".

פעילות הארגון הגיעה לשיא השבוע בכניסה ליישוב חצב. הזירה נראתה כמעט כמו אחרי מלחמה: רצח באמצעות הצמדת מטען לרכב, מרדף משטרתי מלווה בירי כולל ירי של נער בן 16 לעבר שוטרים. בפיצוץ המטען נהרג גבר בן 37 המוכר למשטרה והנער בן ה-16, תושב שכונת ג'ואריש, נהרג במהלך המרדף המשטרתי.

האני קשוט, נאשם ברצח בני שלמה. דוברות משטרת ישראל
האני קשוט הנאשם ברצח בני שלמה/דוברות משטרת ישראל
הפשיטה המשטרתית על מתחם משפחת ג'רושי בשכונת ג'ואריש ברמלה. דוברות משטרת ישראל
הפשיטה המשטרתית על מתחם משפחת ג'רושי בשכונת ג'ואריש ברמלה/דוברות משטרת ישראל

הארגון הגדול, ששמו כבר מזמן יצא משכונת ג'ואריש ברמלה, יצא לכל רחבי הארץ ועוסק בכל תחומי הפשיעה: סמים, סחר בנשק, גביית דמי חסות בסחיטה, חיסולים ועוד. בשלב מסוים, הפלגים השונים שמרכיבים את הארגון החלו לסגור את החשבונות ביניהם ובמקרים רבים ללא טיפה של רחמים.

לפני כשנתיים וחצי נדקר למוות חאתם ג'רושי, מבכירי הארגון, על ידי בכיר אחר זייד ג'רושי. חודש לאחר מכן נורו למוות יוסף ג'רושי, אשתו נוואל ובתם בת ה-16 בכביש 806 סמוך לצומת עילבון שבגליל. מהחקירה עלה שרצח בני המשפחה בוצע כתגובה לרציחתו של חאתם ג'רושי.

עלי ג'רושי, נורה למוות ברמלה, 13 בינואר 2023. רשת 13, צילום מסך
עד כה לא נעצר אף חשוד בגין החיסול. "הבורר" עלי ג'רושי/צילום מסך, רשת 13

את המכה הקשה ביותר ספגה המשפחה לפני כעשרה חודשים כאשר נורה למוות עלי ג'רושי, שהיה אחת מהדמויות הבולטות ביותר בעולם התחתון בישראל והיה מוכר כ"בורר" של עולם הפשע בישראל. כל העבריינים היו מגיעים אליו כשהם היו צריכים להגיע להסדר והוא תמיד היה זה שאומר את "המילה האחרונה". מעטות הפעמים, אם בכלל, שלא היו מקיימים את החלטותיו.

לפני יותר מ-14 שנים החלו להכיר אותו מחוץ לעולם התחתון כשעשה בוררות לעיני כל בשידור חי, ובשנים האחרונות הוא שימש גם בורר בין אזרחים ביישובים הקרובים לרמלה. עד לרגע כתיבת שורות אלה, לא נעצר אף חשוד בחיסולו של עלי ג'רושי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully