וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסף ג'רושי ובני משפחתו עברו לצפון מחשש לנקמה - ונורו בדרך לביתם

עודכן לאחרונה: 26.6.2021 / 21:46

ג'רושי, אשתו נוואל ובתם בת ה-16 נורו בצומת עילבון, לא רחוק מביתם החדש שבכפר דיר חנא. מהחקירה הראשונית עולה כי הרצח המשולש היה תגובה לרצח אותו ביצע בחודש שעבר אחיו של יוסף, זייד ג'רושי, שדקר למוות את חתאם ג'רושי. עודה: "צריך תכנית למיגור הפשיעה כבר אתמול"

יוסף ג'רושי, אשתו נוואל וביתם הנערה נורו היום (שבת) למוות בכביש 806 סמוך לצומת עילבון שבגליל התחתון. צוות מד"א קבע במקום את מותם של השלושה, יוסף בן ה-58, נוואל בת ה-46 ובתם בת ה-16, ופינה את בתם הנוספת, בת 8 שנפצעה באירוע באורח בינוני, לבית החולים פוריה בטבריה.

מפרטי החקירה הראשונית עולה כי הרצח המשולש היה תגובה לרצח אותו ביצע בחודש שעבר אחיו של יוסף ובכיר המשפחה, זייד ג'רושי, כשדקר למוות את חאתם ג'רושי בהר הבית. יוסף ומשפחתו עברו לאחרונה מרמלה לכפר דיר חנא, הנמצא קרוב לאזור בו מצאו את מותם. זאת, מחשש שינקמו בהם על רצח חאתם.

יוסף ונאוול ג'רושי שנרצחו ליד עילבון. ., צילום מסך
יוסף ונוואל ג'רושי./צילום מסך, .
בווידאו: הזירה בה נמצאו שלושה בני אדם שנורו למוות בצומת עילבון שבגליל/צילום: דוברות מד"א

לפי נתוני מרכז אמאן, בשנת 2021 נרצחו בחברה הערבית 55 בני אדם, מהם 48 גברים ושבע נשים. יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה מסר בתגובה לתקרית הקשה כי "אסור לחכות לקורבן הבא. צריך תכנית למיגור הפשיעה כבר אתמול".

מהוועד הארצי של ראשי הרשויות הערביות בישראל נמסר בתגובה לאירוע: "שוב ההפקרות משתוללת ושוב נשק שנמצא בידי עבריינים גובה חיי אדם. על הממשלה החדשה לתת את הדין ולעצור את הטירוף מיד. חיינו לא יהיו יותר הפקר, לא רוצים יותר לשמוע דיבורים אלא קוראים לפעולות מידיות".

ח"כ מוסי רז פנה ליו"ר הכנסת וביקש להעלות על סדר יומה של הכנסת הצעה דחופה בנושא. "ללא אכיפה מספקת ומדיניות של אפס סובלנות אל מול המגפה של נשק בלתי חוקי ומול גורמי פשיעה - ההפקרות תימשך, והנשק המשתולל ימשיך לגבות חיי אדם. על אף ניסיונות המשרד לביטחון פנים והעומדים בראשו, התופעה אינה קרובה לכדי פתרון, ובני אדם משלמים בחייהם. נושא זה הוא בעל חשיבות עליונה, ויש להביאו לשולחנות הכנסת והממשלה בהקדם האפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully