וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארב בתחנת דלק והצטייד באקדחים: תושב רמלה הואשם ברצח ראש ארגון הפשע בני שלמה

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 13:18

הנאשם, חבר בארגון פשע מוכר ממרכז הארץ, נעצר לפני כחודש בדירה בקומה ה-30 במגדל יוקרה ברמת גן - בתום מצוד של כמעט שנה אחריו. במשטרה מעריכים כי ארגון הפשע ששלח אותו לביצוע החיסול סייע לו להימלט מידי השוטרים. "יצר קשר עם נוספים ויצר חוליית חיסול"

בווידאו: ארב בתחנת דלק והצטייד באקדחים: תושב רמלה הואשם ברצח ראש ארגון הפשע בני שלמה/דוברות משטרת ישראל

האני קשוט, תושב רמלה בן 20, הואשם היום (שני) ברצח ראש ארגון הפשע בני שלמה. הנאשם, חבר בארגון פשע מוכר ממרכז הארץ, נעצר לפני כחודש בדירה בקומה ה-30 במגדל יוקרה ברמת גן - בתום מצוד של כמעט שנה אחריו. הוא הואשם ברצח בני שלמה יחד עם אחרים, פציעת מאבטחו, שדידת רכב וסיכון עוברי אורח.

מכתב האישום עולה כי קשוט קשר יחד עם שניים אחרים שהיוו חלק מחוליית חיסול שלמה. לצורך קידום והוצאת תכנית החיסול לפועל, נקטה החוליה בפעולות רבות, ביניהן קבלה של רכב גנוב עליו הותקנו לוחיות רישוי מזויפות וכן לוחיות רישוי שנגנבו על ידם מרכב אחר וכן הצטיידות בשני אקדחים, תחמושת, שלושה כובעי גרב ושני בקבוקים המכילים בנזין.

בני שלמה יריבו של דומרני. ניב אהרונסון
חוסל. שלמה/ניב אהרונסון

עוד עולה מהאישום כי ב-3 באוקטובר 2022 שהה הקורבן בתחנת דלק הממוקמת בצדו הצפוני של כביש 44, כשהוא מאובטח בידי מאבטחו הפרטי. שלמה הגיע למקום למטרת מפגש עם חמודה קשוט - אחיו של הנאשם, ושוחח עמו בזמן זה. ב-14:30 נכנסה חולית החיסול אל רחבת החניה של תחנת הדלק. עם הגעתה למקום, שניים מחברי החוליה ירדו מרכבם כשבידיהם אקדחים וכשהם עוטים כובעי גרב על פניהם. השניים רצו אל עבר שלמה וירו לעברו - תוך ששלמה מנסה לברוח ולהציל את חייו. לאחר שהבחינו השניים במאבטח, אחד מהשניים ירה בו במטרה לנטרלו. אחד מחברי חולית החיסול רדף אחר המנוח, שבשלב מסוים נפל. אז השיג אותו וירה בו מספר קליעים מטווח קרוב כדי לוודא את מותו.

בגופו של שלמה נגרמה פגיעה רב מערכתית שהביאה למותו. לגופו של המאבטח חדרו שני קליעים שגרמו לחבלות חמורות באיבריו הפנימיים והוא נזקק לניתוחים ולאשפוז ממושך. בהמשך לפי האישום, חזרו שני חברי חוליית החיסול אל רכבם והחלו בנסיעה פרועה ומסוכנת.

עוד בוואלה!

לאחר כשנה של מצוד: נעצר חשוד בחיסולו של ראש ארגון הפשע בני שלמה

לכתבה המלאה
האני קשוט, מואשם ברצח בני שלמה. דוברות משטרת ישראל
האני קשוט, מואשם ברצח בני שלמה/דוברות משטרת ישראל

קצין המשטרה ס' שהבחין במתרחש לקראת סיום הירי, החל מידית במרדף אחר חוליית החיסול כשהוא רכוב על גבי הקטנוע שלו. בשלב מסוים, נצמד הקצין ס' אל רכבם של המחסלים כשהוא רכוב על קטנוע וצעק "עצור משטרה". היורים הבחינו בקצין ס' וניסו לדרוס אותו. בתגובה, ירה הקצין ס' מאקדח משטרתי לעבר חלקו האחורי של רכב הביצוע עד שהסתיימה התחמושת שהייתה ברשותו באותה העת. כתוצאה מן הירי, התנגש רכבם של המחסלים באחוריו של רכב אחר, באופן שלא אפשר את המשך נסיעת החולייה ברכבם ותוך שנגרם לרכב האחר נזק כבד.

חברי חוליית החיסול יצאו מהרכב כשאקדחיהם שלופים, ורצו אל עבר מחלף חולון. בסמוך לשם, שדדו באיומי אקדח נהג שהיה ברכבו את מכוניתו ונהגו בה באופן פראי ומסוכן, בדרך לרכב המילוט שלהם.

כתב האישום מייחס לקשוט עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה, חבלה בכוונה מחמירה, שוד בנסיבות מחמירות, נשיאת נשק ושינוי זהות של רכב.

שלמה חוסל לפני כשנה בתחנת דלק בדרך השבעה בסמוך לאזור. אדם נוסף, בן 40, נפצע קשה מירי. צוותים של מד"א פינו אותם לבית החולים וולפסון תוך שהם מבצעים פעולות החייאה בשלמה, שנפצע אנושות מהירי - אך לבסוף הוא מת מפצעיו. הפצוע הקשה פונה במצב לא יציב לבית החולים.

מבדיקת המשטרה עלה כי הירי בוצע על ידי אלמונים, שירדו מכלי רכב, פתחו באש לעברם ונמלטו מהמקום. לפני כחודש, בתום מצוד, המשטרה עצרה את החשוד המרכזי בחיסול שהוא ככל הנראה שכיר חרב שנשלח על ידי ארגון פשע.

מאז יום הרצח בחודש אוקטובר האחרון, הצליח החשוד להימלט מידי המשטרה שהפעילה כל העת כוחות מיוחדים ואמצעים מיוחדים ללכידתו. הפעילות כללה אף חיפושים ביהודה ושומרון לאחר שהתברר כי הוא מסתתר שם. במשטרה מעריכים כי ארגון הפשע ששלח אותו לביצוע החיסול סייע לו להימלט מהמשטרה.

אולם, התקבל מידע במשטרה על האזור הכללי שבו נמצא החשוד, ועל כך שהוא מקבל סיוע מאנשים נוספים. לבסוף, הוא נלכד בדירה בקומה ה-30 בבניין יוקרה ברמת גן.

העבריין בני שלמה בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון. 29 בינואר 2016. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
אחרי שנה - הוגש אישום. שלמה/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

בני שלמה, "המוח" של עולם הפשע, חוסל בתחילת חודש אוקטובר בתחנת דלק בדרך השבעה בסמוך לאזור, אחרי כעשר שנים שבהן הצליח להתחמק מעשרות ניסיונות התנקשות. במשך שנים שלמה היה יד ימינו של מי שמכונה "הבוס", העבריין הבכיר שלום דומרני ואיש הכספים בארגונו. הוא החליט להפנות אליו את גבו, הקים ארגון עצמאי ואף הצליח "לגנוב" לשירותיו כמה מחייליו של דומרני, ולגבש קואליציות עם העבריין אייל נגר והכנופיה הקווקזית מאשקלון.

כשהשתחרר דומרני מהכלא השנה, ידעו כולם שמלחמה חדשה בפתח. ארגונו של דומרני התחזק וחוליות החיסול שטפו את הדרום. המשטרה שעקבה אחרי כל צעד של שלמה הופתעו מחדות מחשבתו של שלמה וכינו אותו "קומפיוטר" - "מחשב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully