וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר כשנה של מצוד: נעצר חשוד בחיסולו של ראש ארגון הפשע בני שלמה

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 14:43

בתום מרדף ארוך שכלל חיפושים גם ביהודה ושומרון, המשטרה עצרה חשוד בחיסול שלמה באוקטובר האחרון. החשוד, תושב רמלה וחבר בארגון פשע מוכר במרכז הארץ, אותר בדירה בקומה ה-30 בבניין יוקרה ברמת גן. להערכת המשטרה, ארגון פשיעה שכר אותו לביצוע הרצח וסייע לו להסתתר

בווידאו: המשטרה עצרה חשוד ברצח בני שלמה/דוברות משטרת ישראל

לאחר כמעט שנה של מצוד, המשטרה עצרה את החשוד המרכזי בחיסול של ראש ארגון הפשע, בני שלמה - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. החשוד שנעצר, תושב רמלה וחבר בארגון פשע מוכר ממרכז הארץ, נחקר בשלב זה בחשד למעורבות ברצח. לפי החשד, הוא שכיר חרב שנשלח על ידי הארגון. היום, בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו בשמונה ימים.

מאז יום הרצח בחודש אוקטובר האחרון, הצליח החשוד להימלט מידי המשטרה שהפעילה כל העת כוחות מיוחדים ואמצעים מיוחדים ללכידתו. הפעילות כללה אף חיפושים ביהודה ושומרון לאחר שהתברר כי הוא מסתתר שם. במשטרה מעריכים כי ארגון הפשע ששלח אותו לביצוע החיסול סייע לו להימלט מהמשטרה.

אולם, בימים האחרונים התקבל מידע במשטרה על האזור הכללי שבו נמצא החשוד, ועל כך שהוא מקבל סיוע מאנשים נוספים. לבסוף, הוא נלכד בדירה בקומה ה-30 בבניין יוקרה ברמת גן.

בני שלמה יריבו של דומרני. ניב אהרונסון
בני שלמה/ניב אהרונסון

המצוד אחר האחראים לחיסול נמשך כל העת, כבר שעות בודדות לאחר האירוע נעצרו כמה חשודים, אך כולם שוחררו כעבר כמה שבועות. כזכור, בין היתר נעצרו גם חברים בארגון הפשע של משפחת גואריש אך שוחררו גם כן . במקביל, בוצעו כמה ניסיונות של עבריינים שמזוהים עם ארגונו של שלמה לנקום על החיסול. כך לדוגמא, בינואר האחרון נעצר בכיר לשעבר בארגון, תושב אשדוד בן 36, בחשד להנחת מטען בבניין בעיר. כתוצאה מהפיצוץ, נגרם נזק למדרגות ולדלתות בבניין.

בני שלמה, "המוח" של עולם הפשע, חוסל בתחילת חודש אוקטובר בתחנת דלק בדרך השבעה בסמוך לאזור, אחרי כעשר שנים שבהן הצליח להתחמק מעשרות ניסיונות התנקשות. במשך שנים שלמה היה יד ימינו של מי שמכונה "הבוס", העבריין הבכיר שלום דומרני ואיש הכספים בארגונו. הוא החליט להפנות אליו את גבו, הקים ארגון עצמאי ואף הצליח "לגנוב" לשירותיו כמה מחייליו של דומרני, ולגבש קואליציות עם העבריין אייל נגר והכנופיה הקווקזית מאשקלון.

כשהשתחרר דומרני מהכלא השנה, ידעו כולם שמלחמה חדשה בפתח. ארגונו של דומרני התחזק וחוליות החיסול שטפו את הדרום. המשטרה שעקבה אחרי כל צעד של שלמה הופתעו מחדות מחשבתו של שלמה וכינו אותו "קומפיוטר" - "מחשב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully