וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד היחיד לראשות המועצה: נאשם בסחיטה באיומים

עודכן לאחרונה: 22.9.2023 / 9:40

שאוקי אבו לטיף, ראש מועצת ראמה המכהן וקרוב משפחתם של ראשי משפחת הפשע, ייבחר פעם נוספת לתפקיד. גם בבחירות למועצה מתמודדת רשימה אחת, שלמרבה הפלא תומכת כמובן בו. אלא שהוא עלול להיות מושעה, כך שההחלטה על זהות ראש המועצה תונח לפתחו של משרד הפנים

בווידאו: ראש המועצה הנאשם בסחיטה באיומים: "אני חף מפשע"/צילום: שלומי גבאי

שאוקי אבו לטיף, קרוב משפחתם של ראשי ארגון הפשע אבו לטיף, הוא המועמד היחיד לראשות המועצה המקומית ראמה בבחירות הקרובות, שייערכו בסוף השנה. אמש נסגרו רשימות המועמדים לראשות הרשויות המקומיות וחברי המועצות.

נגד אבו לטיף, ראש מועצת ראמה, הוגש כתב אישום חמור בעבירות של סיוע לסחיטה באיומים, מרמה והפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט וכעת הוא נמצא במעצר. בחודש שעבר היועצת המשפטית לממשלה הגישה בקשה לוועדה לבחינת השעיית ראשי רשויות בקשה להשעייתו של אבו לטיף.

ראש מועצת ראמה מואשם שסייע לבני משפחת הפשע אבו לטיף לסחוט כספים 17 באוגוסט 2023. שלומי גבאי
מי יעז להתמודד מולו? שאוקי אבו לטיף/שלומי גבאי

לצד המועמדות של אבו לטיף כמתמודד יחיד לראשות המועצה, גם בבחירות למועצת היישוב רשימה בודדת הגישה את הטפסים לוועדת הבחירות. מדובר ברשימה שמורכבת משש סיעות מקומיות שחברו לרשימה אחת. רשימה זאת, מן הסתם, תומכת בשאוקי אבו לטיף.

למרות שאבו לטיף ייבחר שוב לראשות המועצה, על פי תקדימי העבר סביר להניח שהוא יושעה ולא יוכל לכהן בתפקיד, וההחלטה על זהות ראש המועצה תונח לפתחו של משרד הפנים.

עוד בוואלה!

החשד: ראש המועצה גבה כספים עבור ארגון הפשע

לכתבה המלאה
שאוקי אבו לטיף, ראש המועצה המקומית ראמה בדיון הארכת מעצרו. ללא, אתר רשמי
שאוקי אבו לטיף/אתר רשמי, ללא

על פי כתב האישום נגדו, אבו לטיף בן ה-64 "עשה שימוש במוניטין" של בני משפחתו מארגון הפשע המוכר. כך למשל, הפרקליטות טוענת כי אזרח שהיה קורבן לסחיטה, פנה לראש המועצה וביקש שיסייע לו. אבו לטיף הבטיח שידבר עם קרוביו, אך לאחר כמה ימים קיבל הקורבן שיחת טלפון מאימת שבו התבקש לשלם 3.5 מיליון שקלים, או ש"נוריד את הבן שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully