וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בגולן: בן 43 טבע למוות בג'קוזי

עודכן לאחרונה: 22.9.2023 / 8:49

תושב הצפון שהה בצימר עם זוגתו, ומסיבה שאינה ברורה איבד את ההכרה. בת הזוג מצאה אותו במים והזעיקה עזרה. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו כשהוא ללא דופק ונשימה ונאלץ לקבוע את מותו

בווידאו: חשש לטביעה במאגר מים ליד מושב מעלה גמלא שבדרום רמת הגולן/דוברות מד"א

גבר בן 43 טבע הבוקר (שישי) למוות בג'קוזי ביישוב חד נס שברמת הגולן. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו במקום. הגבר, שהיה בנופש בצימר במקום, איבד הכרה מסיבה שאינה ברורה, וכשבת זוגו מצאה אותו, זה כבר היה מאוחר מדי.

"הגבר שכב בתוך המים כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה", סיפרה פרמדיקית מד"א שרה שטרית. "הוצאנו אותו החוצה וביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

ג'קוזי. ShutterStock
איבד הכרה מסיבה שאינה ברור. ג'קוזי, אילוסטרציה/ShutterStock

לפני כחודש וחצי, טבע למוות הילד שהם דוד תורג'מן בן הארבע בבריכה בבית מלון באילת. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים, אך לבסוף נקבע מותו. "הוא שכב על שפת הבריכה כשהמציל ביצע בו פעולות החייאה", שחזרה חובשת מד"א מורן ביטון. "מיד המשכנו את הטיפול הרפואי, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך מאמצי פעולות החייאה".

הוריו של הילד החליטו לתרום את איבריו. את לבו קיבל אופק כהן בן ה-3. הכבד שלו הושתל בילדה בת שש, והכליות בילד בן ארבע ובנער בן 13. לאחר התרומה, ספד לו אביו בהתרגשות: "שהם יקר שלי, רציתי שתדע, שלפני שעתיים התקשרו לבשר לי שהלב שלך עוד פועם בילד מתוק בן ארבע כמוך. תודה לך על מה שנתת והשארת לנו בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully