וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אייכלר כינה את דברי נתניהו "בורות" ותקף: "אם לא שומרי התורה, ישראל הייתה מחוקה"

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 8:32

ח"כ ממפלגת יהדות התורה ביקר את התבטאותו של רה"מ שאמר כי "הקב"ה לא תמיד הגן עלינו, גם לא על אדמת אירופה" וטען: "הציונים לא מנעו שואה באירופה - הסו כשאתם מאשימים את אלוקי ישראל בפשעיכם". השר קיש גינה את דבריו: "דברי בלע, אני מתבייש", ליברמן: "משטר חולני"

חשוד בריגול לטובת איראן- ח"כ אייכלר התייחס למעצרו של השר לשעבר שגב: "הפטריוטיזם הוא מפלטו של הנבל"/צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: יאיר דניאל

ח"כ ישראל אייכלר, ממפלגת יהדות התורה, הגיב הערב (ראשון) להתבטאויותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שהזהיר לקראת חגי תשרי מפני נסיעה לאומן ואמר כי "אזרחים ישראלים שנוסעים לאוקראינה צריכים לשאת באחריות אישית לנסיעתם בעת הזו. הקב"ה לא תמיד הגן עלינו, גם לא על אדמת אירופה ועל אדמת אוקראינה". ח"כ אייכלר כינה את דבריו של נתניהו "דברי בורות" ותקף: "הגרמנים נבלמו בדרך לכיבוש ארץ ישראל בניסי ניסים ולא בגלל הציונים".

"זה יותר ממאה שנה שאלוקי ישראל מציל את ארץ ישראל מיד אלילי הכוח, התרבות הרעה והתבוללות המשטר החילוני - הציונים והפרטיזנים לא מנעו שואה באירופה", כתב ח"כ אייכלר, "הציונים התנכרו ליהודי הגולה. חלק מאנשי היודענראט שיתפו פעולה עם הנאצים. חלקם סחרו ומכרו את יהודי הגולה. ההנהגה הציונית בארץ סירבה והכשילה "תכניות ההצלה". חלק מהציונים אף קראו ליהודי הגטאות: 'אבק אדם - שילכו לגורלם'".

לדבריו, "גם לאחר השואה, כל המהגרים היהודים בתפוצות העולם, חיים מאז בשלום ובשקט יחסי. רק בארץ ישראל נשפך דם יהודי כמים, מאז ועד הנה. סכנת השמדה גרעינית מאיימת על מדינת ישראל בלבד".

ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה, 26 בדצמבר 2018. ראובן קסטרו
ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה, 26 בדצמבר 2018/ראובן קסטרו

בהמשך דבריו, ביקר ח"כ אייכלר את הגנרלים במלחמת יום הכיפורים שהפכו לטענתו ל"מורדים": "לאחרונה התגלו חדלונם ושפלותם של אלילי הכוח והכזב ומחדלי הממשלה, במלחמת יום הכיפורים תשל"ד. ה'גנרלים' לשעבר 'המורדים' היום, מסיתים למלחמת דמים בתוך הגטו העברי בארץ ישראל. כשרואים מי היו הגנרלים, מבינים כי רק בניסי השם אלוקי ישראל אנו שורדים".

"מובילי מלחמת הדיקטטורה של הבג"ץ, הפכו למלשינים נגד ישראל בכל העולם ומאשימים אותה באפרטהייד ובפשעי מלחמה, כאויבים הגרועים ביותר באסלאם", האשים אייכלר את מובילי המחאה, והוסיף: "הסו לכם כאשר אתם מאשימים את אלוקי ישראל, במחדליכם ופשעיכם. בתקופה שהטרור משתולל והרחובות בוערים צריכים להתפלל לשומר ישראל. אם לא זכות שומרי התורה, מזמן היתה מדינת ישראל מחוקה ממפת המזרח התיכון".

גם ח"כ טלי גוטליב הצטרפה לביקורת על דבריו של נתניהו: "‏אדוני ראש הממשלה, תמיד מהדהדים בי דבריו של אבי החכם, אסור לעשות חשבונות של ריבונו של עולם! גם לא אתה. איפה היה הקב"ה ולמה קרה כך זה לא בידיעתך. אזכיר לך את דברי חז"ל שאין מתאימים מהם לאזהרת מסע לאוקראינה "ונשמרתם לנפשותכם מאד". היועצים מלשכתך שהוציאו בשמך הודעה כזו לא היו עובדים אצלי דקה".

שר החינוך יואב קיש בדיון ועדת החינוך לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ד, 14 באוגוסט 2023. יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
שר החינוך יואב קיש בדיון ועדת החינוך לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ד, 14 באוגוסט 2023/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90

שר החינוך, יואב קיש, גינה את דבריו של ח"כ אייכלר ומסר כי "‏אני קורא לח"כ אייכלר לחזור בו מדברי הבלע האנטי ציוניים שהוא כתב. כנכדו של בריגדיר קיש שנלחם בנאצים, כציוני, כיהודי וכחייל בצבא הגנה לישראל שלחם באויבנו, אני מתבייש בדברים שכתבת".

גם ח"כ אביגדור ליברמן, הגיב לדבריו של אייכלר: "אותו 'משטר חילוני" הם אותם אנשים ציונים, מיטב בנינו ובנותינו שלחמו ונלחמים יום יום למען הגנה על המולדת תוך סיכון חייהם. חבל שבמקום משטר חילוני קיבלנו משטר חולני. הקואליציה המשיחית, חרדית והאנטי ציונית שמובילה את מדינת ישראל לאבדון חייבת להתפרק, הגיע הזמן לקואליציה ציונית וליברלית מקיר לקיר".

השר אופיר אקוניס גם תקף את אייכלר ותהה אם פרסום הדברים היה הכרחי. "אנחנו מכירים הרבה מאוד שנים. ‏אורח החיים שלנו שונה, זה לא סוד", כתב השר. ח"כ אייכלר, הציונות נולדה מהיהדות. הישראליות נולדה מהציונות. זה הסדר הנכון. זה המשותף בין כל היהודים בארץ. תרצה בכך, או לא. ערב השנה החדשה וערב היום הקדוש ביותר ליהדות, יום הכיפורים. אני מבקש ממך ומפציר בך: חזור בך, חזור בך מדברי הבלע שלך נגד התנועה הציונית המפוארת. נגד התנועה שאני גאה, שמח ונרגש בכל יום בחיי, שאני חלק ממנה".

גם ביד ושם גינו את דבריו של ח"כ: "דוחים מכל וכל את דבריו של חבר הכנסת ישראל אייכלר ביחס למנהיגות הציונית בשואה ואחריה. נשמח לארח את חבר הכנסת אייכלר ביד ושם ללימוד על המנהיגות הרבנית, הציונית והכללית בשואה ואחריה, אז אולי ימנע מהפצת דברי בלע חסרי כל בסיס".

במטה המאבק "חופשי בארצנו", מסרו: "אנחנו מגנים ודוחים בשאט נפש את עלילות הדם נגד יהודים ואת ההתקפה משולחת הרסן על הציונות של חבר הכנסת ישראל אייכלר. ‏קואליציית החורבן של נתניהו לא מפסיקה לשבור שיאים של רפש. מעולם לא כיהנה בישראל ממשלה כל כך אנטי ציונית, שיש בה גורמים שפשוט מעלילים על עם ישראל עלילות דם. ‏אוי לחרפה. לקרוא ולא להאמין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully