וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפרצות קורונה בתיכון בירושלים: חשד לעשרות נדבקים, שיעורים יועברו בזום

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 20:54

בית הספר התיכון ליד"ה בירושלים החליט להעביר את הלימודים בשכבת י"ב למתכונת מקוונת לאחר שתלמידים שנדבקו בקורונה. במשרד החינוך לא מכירים מקרים דומים. לאחרונה ניכרת עליה בכמות המאושפזים כתוצאה מקורונה. בשלב זה אין הנחיות מיוחדות לציבור הרחב

בווידאו: 400 אלף תלמידי התיכונים חוזרים ללימודים/צילום: יותם רונן

בית הספר התיכון ליד"ה בירושלים החליט להעביר מחר (שני) את הלימודים בשכבת י"ב לזום בעקבות עשרות תלמידים שנדבקו בקורונה. כמו כן, יוחלט אם להאריך את המתכונת המקוונת ביום נוסף. במשרד החינוך לא מכירים מקרים דומים בבתי ספר אחרים.

"לאור ריבוי מקרי קורונה בשכבה י"ב, ועל מנת לעכב במעט את ההדבקה של שאר התלמידים והמורים, החלטנו שהשכבה תלמד מחר מרחוק", כתבה הנהלת בית הספר להורים ולתלמידים. "הלימודים יתקיימו בזום על בסיס מערכת השעות הרגילה. החלטה לגבי הלימודים ביום שלישי תתקבל במהלך מחר".

בשבועות האחרונים ניכרת עליה מתונה בכמות המאושפזים כתוצאה מסיבוכים של קורונה - ורק השבוע הנחה משרד הבריאות את בתי החולים בארץ לבצע בדיקות קורונה (PCR) למטופלים שמתקבלים לאשפוז במחלקות הפנימיות, "במטרה לאמוד באופן מדויק יותר את היקף התחלואה מקורונה". אולם בשלב זה לציבור אין הנחיות מיוחדות.

בית הספר התיכון אחד העם בפתח תקווה 5 במאי 2020. ראובן קסטרו
תלמידי תיכון עוטים מסכה להגנה מקורונה, ארכיון/ראובן קסטרו

משרד הבריאות ימליץ על חיסון נוסף לאוכלוסיות בסיכון כבר בחורף הקרוב, ביחד עם חיסוני השפעת העונתיים. זה יהיה החיסון השישי שיקבלו אוכלוסיות אלו במטרה לעלות את רמת החיסוניות. החיסון לא מונע הדבקה, אלא מצמצם את הסיכון לחלות במחלה קשה.

חיסון השפעת לא יסייע מול הקורונה בגלל שמדובר על וריאנט שונה שתוקף בצורה שונה ולכן ההמלצה כמו בשנה שעברה - להתחסן גם לשפעת וגם לקורונה במקביל. מבצע חיסוני השפעת החל היום בקופות השונות במטרה להגיע לימי החורף שרוב האוכלוסייה בסיכון מחוסנת. משרד הבריאות רכש חיסוני קורונה שאמורים להגיע לארץ בתקופה הקרובה ולהתחיל את מבצעי החיסונים גם לווריאנט החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully