וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שטענה כי "אסור לדבר עם נאצים, יהודים או לא", שקמה ברסלר מתנצלת: "טעיתי"

עודכן לאחרונה: 9.9.2023 / 9:47

אחרי פרסום התיעוד בוואלה!, מובילת המחאה פרסמה הודעת התנצלות על הדברים שאמרה אתמול: "טעיתי אתמול בהתבטאות שלי. השתמשתי במילה שאין לה מקום בשיח"

שיקמה ברסלר: ״אסור לדבר עם נאצים בין אם הם יהודים או לא יהודים״/אביהו פילו

פרופסור שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נגד המהפכה המשפטית, פרסמה היום (שבת) הודעת התנצלות בחשבון ה-X שלה, על הדברים שאמרה אתמול בהם טענה כי "אסור לדבר עם נאצים, בין אם הם יהודים או לא יהודים".

"טעיתי אתמול בהתבטאות שלי", כתבה ברסלר. "השתמשתי במילה שאין לה מקום בשיח. אני מצרה ומתנצלת על האמירה הזו. גם טעויות הן חלק מהחיים ומהמאבק שלנו על המדינה שלנו והעתיד שלנו. רק מי שלא עושה לא טועה. מתקנת וממשיכה", הוסיפה.

אמש, בתגובה לשאלת וואלה!, הכחישה כי השתמשה במילה "נאצים", אך לאחר פרסום התיעוד בוואלה! בו היא אומרת את הדברים במפורש, הבוקר היא התנצלה על שאמרה אותם.

שקמה ברסלר ב"כנס נהלל הראשון לדמוקרטיה". יואב איתיאל
שקמה ברסלר ב"כנס נהלל הראשון לדמוקרטיה"/יואב איתיאל
ראש השב"כ לשעבר עמי אילון. 6 בספטמבר 2023. יואב איתיאל
ראש השב"כ לשעבר עמי אילון. 6 בספטמבר 2023/יואב איתיאל

אמש התקיים "כנס נהלל הראשון לדמוקרטיה", אליו הוזמנו כמה אישיויות בכירות ומוכרות בציבוריות הישראלית. עוד בדבריה אתמול, ברסלר טענה כי "נשיא המדינה יצחק הרצוג כבר חודשים מחבל במחאה כדי להציל את נתניהו, גם אם מכוונות טובות".

ראש השב"כ לשעבר עמי אילון, שהוזמן גם הוא לכנס, אמר במהלכו כי "מה שאנחנו קוראים הפיכה משטרית, נפגש עם המהלך של הסירוב להתנדבות שהם קוראים 'הפיכה צבאית', ובהתנגשות הזו עלול להישפך דם". לדבריו של אילון, "האתגר הוא לתעל את הכול לבשורה, שלא תגיע ממקום אחד. אם היא תגיע ממקום אחד אז נכשלנו".

"כנס נהלל הראשון לדמוקרטיה" נערך אתמול בבית העם במושב, ודן בשאלות היסוד של מדינת ישראל ובהן החינוך לדמוקרטיה, שיוויון בנטל, דת ומדינה, זכויות אדם, שיויון מגדרי ואתגרים והזדמנויות בחברה הערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully