וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקמה ברסלר: "אסור לדבר עם נאצים בין אם הם יהודים או לא יהודים"

עודכן לאחרונה: 9.9.2023 / 0:58

מובילת המחאה אמרה את הדברים בכנס נהלל לדמוקרטיה ותקפה את הנשיא הרצוג: "מחבל במחאה כבר חודשים - כדי להציל את נתניהו". ראש שב"כ לשעבר עמי אילון דיבר בכנס על הקרע בעם והזהיר: "עלול להישפך דם"

שיקמה ברסלר: ״אסור לדבר עם נאצים בין אם הם יהודים או לא יהודים״/אביהו פילו

שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נגד המהפכה המשפטית, אמרה היום (שישי) כי "אסור לדבר עם נאצים, בין אם הם יהודים או לא יהודים". עוד הוסיפה ברסלר בכנס "נהלל הראשון לדמוקרטיה" כי "נשיא המדינה יצחק הרצוג כבר חודשים מחבל במחאה כדי להציל את נתניהו, גם אם מכוונות טובות".

ראש השב"כ לשעבר עמי אילון טען כי "המהלך שאנחנו קוראים הפיכה משטרית, נפגש עם המהלך של הסירוב להתנדבות שהם קוראים 'הפיכה צבאית', ובהתנגשות הזו עלול להישפך דם". לדבריו של אילון, "האתגר הוא לתעל את הכול לבשורה, שלא תגיע ממקום אחד. אם היא תגיע ממקום אחד אז נכשלנו".

"כנס נהלל הראשון לדמוקרטיה" שנערך הבוקר בבית העם בנהלל, ודן בשאלות היסוד של מדינת ישראל ובהן החינוך לדמוקרטיה, שיוויון בנטל, דת ומדינה, זכויות אדם, שיויון מגדרי ואתגרים והזדמנויות בחברה הערבית.

שקמה ברסלר, ממובילות המחאה, אמרה בכנס כי: ״אסור לדבר עם נאצים בין אם הם יהודים או לא יהודים״. יואב איתיאל
מימין: ערן שוורץ, קרין נהון, שקמה ברסלר, לימור רגב/יואב איתיאל
ראש השב"כ לשעבר עמי אילון. 6 בספטמבר 2023. יואב איתיאל
ראש השב"כ לשעבר עמי אילון. 6 בספטמבר 2023/יואב איתיאל

ערן שוורץ, אף הוא ממובילי המחאה, אמר כי "הנשיא לא מבין שקרה לנו משהו ושיש רגעים שבהם צריך להיות אגרוף". קרין נהון אמרה כי מוקדם מדי לפיוס: "כולנו נשארים פה, גם תומכי הרפורמה, ובאיזשהו שלב צריך לפתוח את האירוע לריפוי. אנחנו עדיין לא שם".

"נראה בקרוב שינוי של אופי הפעולות הקולקטיביות", הבטיחה נהון. "היינו בהתחלה בבליץ, עברנו למרתון אי שם אחרי 'ליל גלנט 1', ועכשיו אנחנו צריכים לעבור לאולטרה מרתון. כלומר, אנחנו צריכים לצאת מהנחה שהסיפור הזה לא ייגמר מהר מאד, אלא תוך שלוש שנים".

שקמה ברסלר, ממובילות המחאה, אמרה בכנס כי: ״אסור לדבר עם נאצים בין אם הם יהודים או לא יהודים״. יואב איתיאל
"הרצוג מחבל במחאה", שקמה ברסלר ב"כנס נהלל הראשון לדמוקרטיה"/יואב איתיאל

לימור רגב, מיוזמות הכנס, מסרה לוואלה!: "לאחר זמן חורבן הגיע גם זמן תקומה. נהלל ועמק יזרעאל שנמצאות בחזית ההגנה על הדמוקרטיה הם גם החלוצות לקום ולחשוב על היום שאחרי, היום בו החברה הישראלית תבנה מחדש לאחר חודשים של התפוררות. לאחר שמונה חודשים בהם היינו בצומת וזעקנו 'מה לא', החלטנו להתיישב ולדבר על 'מה כן'. אנו מתחילים בכינוס ראשון שלאחריו יתקיימו עוד מפגשים רבים בהם נדון ונקדם את החברה הישראלית החדשה, צודקת יותר שיוויונית יותר, מכבדת יותר את כל חלקי החברה, ואת כל המרקם האנושי המרכיב את הפסיפס הישראלי - למען עתיד טוב יותר לילדינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully