וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניים מהישראלים הודו שקיימו יחסי מין עם הצעירה הבריטית באיה נאפה: "זה היה בהסכמה"

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 16:22

החשודים הכחישו כי אנסו את בת ה-20, אולם החוקרים לא מאמינים להם והחשד נגדם התחזק לאחר שבחדר שבו אירע לכאורה האונס נמצאה כמות גדולה של אלכוהול. לפי החשד, היא הייתה שתויה לחלוטין וכלל לא יכלה לתת את הסכמתה. כשהתעוררה ומצאה את עצמה עמם במיטה, היא החלה לצעוק

בווידאו: סניגורה של הצעירה מגיב להחלטת ביהמ"ש העליון בקפריסין לקבל את ערעורה/צילום: חשבון הטוויטר של המצולם

שניים מהישראלים החשודים באונס הצעירה הבריטית באיה נאפה אומרים כי את יחסי המין קיימו עם בת ה-20 בהסכמה. גרסתם עומדת בסתירה לגרסתה. על פי חשד המשטרה הקפריסאית, הצעירה הבריטית הייתה שתויה לחלוטין וכלל לא הייתה יכולה לתת את הסכמתה לקיום יחסי המין. כשהתעוררה ומצאה את עצמה עמם במיטה, היא פרצה בצעקות וברחה מהחדר.

חשד המשטרה התחזק לאחר חיפוש באחד משני החדרים של הצעירים הישראלים, בני ה-19 וה-20 ממג'דל כרום, במלון פדראניה גארדנס, החדר שבו לכאורה התרחש האונס, ובו נמצאה כמות גדולה של וודקה ואלכוהול אחר.

ככל הידוע נכון לעכשיו המשטרה אינה טוענת כי צילמו אותה או שפרסמו סרטונים שלה. לפי החשד הצעירה הכירה את בני החבורה במסיבת בריכה. אחד החשודים טוען כי קיים איתה רק יחסים אוראליים. השני, החשוד המרכזי בפרשה, מודה ביחסי מין מלאים. שניהם טוענים כי הכול נעשה בהסכמה, אך חוקרי המשטרה לא מאמינים להם.

חוף באיה נאפה, קפריסין. -, אתר רשמי
חוף באיה נאפה, ארכיון/אתר רשמי, -

"הצעתי היום למשטרה כי ייקחו מהם דנ"א, בהסכמה והאמת תתברר", אמר לוואלה! עו"ד ניר יסלוביץ' המייצג שני חשודים אחרים שאותם ביקר והמכחישים מכול וכל שקיימו יחסי מין עם הצעירה הבריטית. משרד החוץ הבריטי מסר כי הוא תומך בצעירה ובקשר עם הרשויות בקפריסין.

על פי התקשורת הקפריסאית המסתמכת על מקורותיה במשטרה, התיירת הבריטית הגישה את תלונתה ביום ראשון בערב כשהיא בטראומה. בתלונתה המפורטת בתחנה שבעיירה פמגוסטה היא טענה כי נאנסה שוב ושוב על ידי כמה ישראלים בחדר המלון באיה נאפה.

היא סיפרה שהיא עצמה התארחה במקום אחר ושהגיעה עם חברותיה למלון המסוים שערך מסיבת בריכה. לפי תלונתה, בשלב מסוים בזמן שהייתה בבריכת המלון, פנה אליה ישראלי שהחל לפלרטט עמה. לאחר מכן, על פי החשד, הצעיר לקח אותה לחדר המלון ואנס אותה יחד עם אנשים נוספים שהיו במקום.

עוד בוואלה!

"הישראלים לקחו אותי בכוח מהבריכה": פרטים חדשים מהחשד לאונס הקבוצתי באיה נאפה

לכתבה המלאה
איה נאפה 29 ביולי 2019. יואב איתיאל
איה נאפה 29 ביולי 2019/יואב איתיאל

בעקבות התלונה, המשטרה עצרה אתמול בבוקר חמישה ישראלים, שניים בני 20 ושלושה בני 19, החשודים באונס הקבוצתי של הצעירה, שנבדקה גם אתמול על ידי רופא. החוקרים אספו ראיות גם בחדריהם של הישראלים ושלחו אותן לבדיקות מעבדה. ככל הידוע, נכון לעכשיו, המשטרה אינה טוענת כי צילמו אותה או שפרסמו סרטונים שלה. מעצר החשודים הוארך אתמול בשמונה ימים בבית המשפט של מחוז פמגוסטה בפראלימני.

בנוסף לישראלים, חוקרי המטרה תשאלו גם את חברותיה של בת ה-20, שהיו איתה בשטח הבריכה. למרות הכותרות של אתמול, גם בקפריסין, הפרשה עדיין לא מכה גלים ולא ממש שיחת היום. בתקשורת הקפריסאית מציינים את העניין הבינלאומי בפרשה, במיוחד בישראל ובבריטניה, ומציינים כי קושרים את המקרה הנוכחי עם זה של הבריטית בת ה-19 מ-2019, ומזכירים כי היא זוכתה לפני שנה וחצי על ידי בית המשפט העליון וכי היא "גינתה את השלטונות הקפריסאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully