וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע בשער האריות בירושלים ללא נפגעים, המשטרה עצרה חשודה במעשה

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 22:11

החשודה במעשה, פלסטינית בת 44 מג'נין, הגיעה למקום בפנים מכוסות חיג'אב וניסתה לדקור את השוטר בסכין. השוטר לא נפגע בזכות האפוד שלגופו, והשתלט עליה בסיוע כוח משטרה ומג"ב שהיה במקום. בזירה נתפסה הסכין ששימשה אותה. ממ"ז ירושלים ניצב דורון תורג'מן קיים הערכת מצב

ניסיון דקירה בשער האריות בירושלים/לפי סעיף 27א

חשודה ניסתה לבצע פיגוע דקירה הערב (שני) שוטר בעיר העתיקה בירושלים. שוטרי המחוז שפעלו במקום השתלטו עליה ועצרו אותה. לא ידוע על נפגעים. המחבלת היא פלסטינית תושבת ג'נין, בת 44. היא הגיעה לאזור שער חוטה כשפניה מכוסות בחיג'אב, שלפה סכין ונסתה לדקור שוטר בגופו. השוטר לא נפגע מהדקירה, בזכות אפוד המגן שלגופו. הוא הדף את המחבלת לרצפה בגופו ונטרל אותה בכוח. היא נעצרה בסיוע כוח משטרה ומג"ב שהיה בסמוך למקום.

בזירה נתפסה סכין שעמה בוצע ניסיון הפיגוע. כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים בפיקוד ממ"ז ירושלים הוזעקו לזירה. בשעה זו מקיים ממ"ז ירושלים ניצב דורון תורג'מן הערכת מצב בזירה.

ניסיון דקירה בשער האריות בירושלים. 4 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת ניסיון הדקירה בירושלים, 4 בספטמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יותר היום נעצרו שלושה פעילי חמאס שאחראים על שורה של פיגועים במחנה הפליטים ג'נין לאור יום. במהלך הפעילות נרשמו חילופי אש בין חמושים ללוחמים ולא דווח על נפגעים לכוחותינו. שלושה פלסטינים נעצרו על ידי הכוחות, שניים מהם נפגעו מאש הלוחמים. הם היו על פי החשד מעורבים בייצור ושיגורי רקטות לעבר ישראל והועברו לחקירת שב"כ. הפלסטינים טענו כי הצליחו להפיל רחפן של צה"ל.

ביום חמישי שעבר נרצח מקסים מולצ'נוב, חייל כבן 21, וחמישה בני אדם נפגעו בפיגוע דריסה במחסום מכבים שליד מודיעין, אחד מהם במצב קשה והשאר קל. המחבל, שנהג במשאית, נמלט מהמקום לעבר מעבר חשמונאים הסמוך, שם נורה למוות על ידי כוחות הביטחון. שני המעברים נסגרו לתנועה, המפכ"ל קובי שבתאי ומפקד אוגדת איו"ש הגיעו לזירה וקיימו הערכת מצב.

עוד בוואלה!

3 פעילי חמאס שאחראים על שורה של פיגועים נעצרו בג'נין לאור יום

לכתבה המלאה
ניסיון דקירה בשער האריות בירושלים. 4 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ניסיון דקירה בשער האריות בירושלים. 4 בספטמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מפקד מחוז מרכז הגיע גם הוא לזירת הפיגוע וסיפר כי המחבל בן 41, דאוד עבד אלראזק פאיז, בעל אישור שהייה בישראל. לדבריו, הפלסטיני כלל לא ניסה לעבור במחסום, אלא הסתובב בכביש והאיץ לעבר הצעירים. בנוסף, מחקירה ראשונית עולה כי פרטי המשאית שבה נהג אינם תואמים לפרטיו. בשעה זו, כוחות הביטחון עורכים סריקות בשטח, מחשש להימצאות מחבל נוסף או סייען.

מחקירה ראשונית עולה כי המחבל עבר בשבועיים האחרונים רגלית במעבר חשמונאים, לשם ניסה להימלט, ועבר שם גם בבוקר הרצח. הוא נסע סמוך למחסום ברכב שאינו שלו, שהוא משתמש בו ככל הנראה לצרכי עבודה, הסתובב ופגע בצעירים שהיו ליד המעבר והלכו לתחנת אוטובוס קרובה. עוד עולה מהתחקיר כי לאחר מכן ברח לכיוון מחסום חשמונאים, שם המאבטחים ירו בו למוות.

  • עוד באותו נושא:
  • פיגועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully