וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 פעילי חמאס שאחראים על שורה של פיגועים נעצרו בג'נין לאור יום

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 12:36

כוחות הביטחון נכנסו למחנה הפליטים במטרה לעצור את המבוקשים שהסתתר במבנים וכן לתפוס אמצעי לחימה. חילופי אש נרשמו בין חמושים במקום לבין הלוחמים. לא דווח על נפגעים לכוחותינו. הפלסטינים טוענים כי הצליחו להפיל רחפן של צה"ל

בווידאו: לראשונה מאז המבצע: מחבל נהרג מאש צה"ל בג'נין/מערכת וואלה!

שלושה פעילי חמאס שאחראים על שורה של פיגועים נעצרו היום (שני) במחנה הפליטים ג'נין לאור יום. במהלך הפעילות נרשמו חילופי אש בין חמושים ללוחמים ולא דווח על נפגעים לכוחותינו. שלושה פלסטינים נעצרו על ידי הכוחות, שניים מהם נפגעו מאש הלוחמים. הם היו על פי החשד מעורבים בייצור ושיגורי רקטות לעבר ישראל והועברו לחקירת שב"כ. הפלסטינים טענו כי הצליחו להפיל רחפן של צה"ל.

פעילי הטרור שנעצרו הם עבדאללה חסן מוחמד צובח, ורד אשרין ומועתצם ג'עאיצה עוד אותר על ידי הלוחמים נשק מסוג M-16 ששייך לאחד המבוקשים. מצה"ל נמסר כי במהלך הפעילות זוהו מבוקשים חמושים שברחו מהמבנה - הלוחמים ירו לעברם וזוהו פגיעות.

לוחמי הקומנדו בסמטאות ומסגד הטרור: תיעוד מיוחד ממחנה הפליטים בג'נין 04 ביולי 2023. אמיר בוחבוט, אתר רשמי
אילוסטרציה/אתר רשמי, אמיר בוחבוט

אחד מהעצורים, עבדאללה חסן מוחמד צובח תושב בורקין, הוא פעיל חמאס שהתנהל כמבוקש על רקע חלקו בשורה של פיגועי ירי, פיגועי מטען, מכוניות תופת וכוונות ירי תלול מסלול. פעיל נוסף שנעצר הוא ורד אשריף, במקורו מג'נין, מזוהה בחמאס והיה מעורב בפיגועי ירי ופעילות טרור נוספת עם עבדאללה צובח ונוספים. הפעילים היו מעורבים בעת האחרונה בפעילות טרור ענפה ונרחבת ועסקו בפיגועי ירי, מטענים וקידום פיגועים נוספים.

לפני כשבועיים וחצי צה"ל עצר שני מבוקשים בג'נין - בפעילות הגלויה הראשונה בעיר מאז מבצע "בית וגן" בקן הטרור. במהלך הפעילות נפתחה אש לעבר הכוחות. אלה השיבו בירי ופגעו באחד המחבלים, אבו עלי כסתוני בן ה-32, שנהרג במקום. בד בבד, נעצרו שני מבוקשים בטובאס שמדרום לג'נין.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'נין
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully