וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעת שהייתה מתארחת אצלו בשבתות": גבר יואשם באונס נכדתו החורגת

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 17:32

המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד תושב ירושלים כבן 70 החשוד שביצע עבירות מין חמורות בנכדתו החורגת, מאז שהייתה בת 11 ועד שהגיעה לגיל 14. לא זו בלבד, במשטרה מסרו כי החשוד ביצע לפני עשרות שנים עבירות מין גם בבתו החורגות, אמה של המתלוננת

בווידאו: דיון הארכת מעצר של יוסף מרדכי פריזר החשוד שהונה נשים ובאונס/רוני כנפו

המשטרה עצרה תושב ירושלים בשנות ה-70 לחייו החשוד באונס ובביצוע עבירות מין בנכדתו החורגת, שבוצעו לפני כמה שנים - ומאז שהייתה בת 11. מהחקירה במשטרה עולה כי המעשים החמורים של החשוד נמשכו כמה שנים.

בנוסף, כך מסרו במשטרה, החשוד ביצע לפני עשרות שנים עבירות מין גם בבתו החורגות, אמא של המתלוננת. לאחר שמעצרו הוארך והחקירה הושלמה, היום הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום שצפוי נגדו כבר בימים הקרובים. כמו כן, מעצרו הוארך ב-4 ימים נוספים עד ליום חמישי.

אזיקים. ShutterStock
אזיקים/ShutterStock

לפני כחודש התקבלה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, תלונה מצעירה (בגירה כיום, ש"ה) על כך שלפני כמה שנים, בעת שהייתה קטינה, סבה החורג ביצע בה עבירות מין חמורות.

בשבועות האחרונים, חוקרי המשטרה אספו ממצאים וראיות על עבירות המין שביצע הסב בנכדתו החורגת, מאז שהייתה בת 11 ועד שהייתה בת 14 לערך. מהחקירה במשטרה עולה כי הסב אנס את נכדתו החורגת מספר רב של פעמים, זאת, בעת שהייתה מתארחת אצלו בשבתות וחגים.

במהלך החקירה התברר כי החשוד פגע מינית לפני עשרות שנים גם באמא של המתלוננת (בתו החורגת של החשוד), אם כי לאחר שהתבצעה בדיקה מול הפרקליטות, התברר כי חלה התיישנות על מעשים אלו.

עוד בוואלה!

פרוטקשן, גניבות ובריתות: משפחות הפשע מהפזורה הפכו לאימפריות כלכליות

לכתבה המלאה
תחנת לב הבירה בירושלים. ., אתר רשמי
תחנת לב הבירה בירושלים/אתר רשמי, .

רס"מ מאירה מלכה, חוקרת בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים שחקרה את המקרה ציינה: "החקירה חשפה אותנו למעשים הקשים שביצע סב בנכדתו ובבתו החורגות לפני שנים רבות, אולם ניכר שהכאב והפגיעה לא חלפה לקורבנות גם בחלוף הזמן. בשל הזמן שחלף מאז, מדובר בחקירה מורכבת שהבשילה במאמץ חקירתי רב לתשתית ראייתית נגד החשוד בעבירות מין שבהן מקרי אונס. חשוב שכל מי שהיה או הייתה קורבן לעבירות מין מתמשכות במשפחה- להגיע להתלונן במשטרה בהקדם ולמנוע המשך הפגיעה, שבמקרה הזה נמשכה עפ"י החשד במשך שני דורות. למרות השנים שחלפו מהעבירות שבוצעו ועד לתלונה שקיבלנו לאחרונה, הצלחנו במאמץ רב וביצוע פעולות חקירה מגוונות, להגיע לחקר האמת ולהעמיד לדין את החשוד במעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully