וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט נגד חבריו לקואליציה: "נבחרי ציבור מרשים לעצמם להטיח אמירות שקריות וחסרות בסיס"

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 20:29

שר הביטחון מתח ביקורת על התנהלות שרים וחברי כנסת שלדבריו מסכנים את "הנכס החשוב ביותר שיש למדינת ישראל - צבא ההגנה לישראל". למפקדי וחיילי צה"ל אמר: "אתם ראויים לכל גיבוי, ואלו המנסים להכפיש אתכם ראויים לכל גינוי".

יואב גלנט: "פועל לשמור על החוסן הלאומי ולהוציא את צה״ל מהמחלוקת הפוליטית". צילום: שחר יורמן/מעריב

שר הביטחון, יואב גלנט, קיים היום (ראשון) טקס מצטיינים לרגל ראש השנה, ותקף בנאומו את חבריו לקואליציה שלדבריו: "מרשים לעצמם להטיח אמירות שקריות, חסרות בסיס וחסרות אחריות בצה"ל מפקדיו וחייליו. אלו אמירות מקוממות המסכנות את הנכס החשוב ביותר שיש למדינת ישראל - צבא ההגנה לישראל. כלי המגן שלנו, של כל אזרחי ישראל".

בהמשך לכך, פנה השר גלנט למפקדי וחיילי צה"ל ואמר: "אתם, מפקדי, חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון המקדישים את חייכם למען ביטחון המדינה ולהגנה על אזרחיה, ראויים לכל גיבוי, ואלו המנסים להכפיש אתכם ראויים לכל גינוי".
 
"צה"ל הוא צבא העם, מקום שירותם של חיילות וחיילים מכל רבדי הציבור", הוסיף גלנט, "ללא צה"ל לא ניתן לקיים את מדינת ישראל, בסביבה העוינת בה אנו חיים. כשר הביטחון אני מתחייב להגן על מדינת ישראל ועל צה"ל ומפקדיו כך פעלתי לאורך כל חיי וכך אמשיך לפעול".

שר הביטחון יואב גלנט, הכנסת, ירושלים.. יונתן זינדל, פלאש 90
שר הביטחון יואב גלנט, הכנסת, ירושלים./פלאש 90, יונתן זינדל

בנוסף, שיבח שר הביטחון את הרמטכ"ל הרצי הלוי: "זה המקום להביע הערכה לצה"ל ולעומד בראשו, הרמטכ"ל הלוי ולמטה הכללי תחת הנהגתו על עמידה במשימות הביטחון, על התמודדות נחושה מול האתגרים החברתיים המשפיעים על צה"ל ועל כך שגם השנה כמו בעבר, צה"ל העמיד לרשות מדינת ישראל את הטובים באנשים, בתפקידים חיוניים".

לסיום אמר, "גם בימים אלו - ואולי במיוחד בימים כאלו - חשוב כי נשמור על צה"ל ככזה, ונותיר אותו מעל ומחוץ לכל מחלוקת, אין לנו צבא אחר להשען עליו".

בטקס, שנערך בבסיס "הקריה" בתל אביב, גלנט העניק תעודת הצטיינות ל-33 קצינים ונגדים שנבחרו למצטייני שר הביטחון, לרגל ראש השנה תשפ"ד. השר גלנט העניק את התעודות יחד עם הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי ונפגש עם המצטיינים ומשפחותיהם.

טלי גוטליב. ללא, פלאש 90
טלי גוטליב/פלאש 90, ללא

דבריו של גלנט, מגיעים ברקע התקפות של חברי כנסת ושרים מהקואליציה על ראשי מערכת הביטחון. ביום שישי האחרון, ח"כ טלי גוטליב תקפה בחריפות, בפוסט שפרסמה בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר), את גופי הביטחון.

בהתייחסה להנחיית השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר להגביל ביקורים לאסירים ביטחוניים, גוטליב טענה: "כל הדיפסטייט נגד השר בן גביר. כל הכבוד לך איתמר על משילות ימין. אסירים בטחוניים, מרצחים אכזריים נהנים שנים מתנאי כליאה בהטבות הזויות. ואם צמצום זכויות מחבלים מרצחים לשיטת שב"כ וצה"ל יפגע בביטחון, אז משהו רע מאד קורה כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully