וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציוץ המוזר של נתניהו שיורד על "תומכי ההפיכה המשטרית"

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 19:14

פוסט חריג שעלה בחשבונו של ראש הממשלה מבקר את טיעוני התומכים במהפכה המשפטית: "טיעוני 'תומכי ההפיכה' גרועים", נכתב. הציוץ נמחק מהחשבון של ראש הממשלה לאחר כחצי שעה וגורמים בסביבתו מסרו שמדובר בתקלה. לפי שעה, לא ברור מי אחראי לתקרית

בווידאו: ראש הממשלה נתניהו הגיע לכנסת לקראת ההצבעה הצפויה על ביטול עילת הסבירות/נדב אלימלך

ציוץ חריג עלה מוקדם יותר היום (ראשון) בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שהתפרש כביקורת על תומכי המהפכה המשפטית. הציוץ נמחק מהחשבון של ראש הממשלה לאחר כחצי שעה וגורמים בסביבתו מסרו שמדובר בתקלה. לפי שעה, לא ברור מי אחראי לציוץ.

בחלקו הראשון של הציוץ נמתחה ביקורת על מתנגדי המהפכה המשפטית ונכתב כי "קצת לא נעים, אבל בכל פעם שבה אני מנסה להבין את העמדות המשפטיות של 'מתנגדי' ההפיכה המשטרית, אני מקבל את התחושה שכל מערכת המשפט שלנו היא מגדל של ספקולציות וטפיחה עצמית על השכם שמודבקת עם מסטיקים".

אולם באופן לא צפוי, בהמשך הציוץ חיצי הביקורת הופנו דווקא לתומכי המהפכה: "העניין הוא שטיעוני 'תומכי ההפיכה' גרועים פי מיליארד אפילו מהזוועה הזו", נכתב בציוץ.

ציוץ שעלה בחשבון הטוויטר של ראש הממשלה נתניהו - ונמחק 03 בספטמבר 2023. מתוך טוויטר, אתר רשמי
ציוץ שעלה בחשבון הטוויטר של ראש הממשלה נתניהו - ונמחק 03 בספטמבר 2023/אתר רשמי, מתוך טוויטר

לפני שעה קלה, ראש הממשלה נתניהו נחת בקפריסין לפסגה עם מנהיגי קפריסין ויוון והודיע כי ידון עמם על שיתוף פעולה בתחום האנרגיה. הסרטון שהועלה לציוץ החריג בחשבון ה-X של ראש הממשלה הוא סרטון מרגע נחיתתו בניקוסיה שבקפריסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully