וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטליב תקפה: "השב"כ וצה"ל עובדים אצל המחבלים"; לשכת נתניהו: "אמירה מקוממת"

חברת הכנסת התייחסה להנחייתו של בן גביר להגביל ביקורים לאסירים ביטחוניים, וטענה כי "כל הדיפסטייט נגד השר בן גביר". בלשכת רה"מ התנערו ומסרו: "צה"ל, השב"כ ושאר כוחות הביטחון עושים לילות כימים כדי לשמור על ביטחון ישראל ולפגוע במחבלים". גלנט: "אמירות חמורות"

בווידאו: טלי גוטליב: “וואלה שטופי מוח, יש להם סיבה לחשוש ממני”/צילום: רוני כנפו

חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה היום (שישי) בחריפות את גופי הביטחון וטענה כי השב"כ וצה"ל "עובדים אצל המחבלים והאסירים הביטחוניים".

בפוסט שפרסמה בחשבון ה-X שלה, בהתייחסה להנחיית השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר להגביל ביקורים לאסירים ביטחוניים, גוטליב טענה: "כל הדיפסטייט נגד השר בן גביר. כל הכבוד לך איתמר על משילות ימין. אסירים בטחוניים, מרצחים אכזריים נהנים שנים מתנאי כליאה בהטבות הזויות. ואם צמצום זכויות מחבלים מרצחים לשיטת שב"כ וצה"ל יפגע בביטחון, אז משהו רע מאד קורה כאן".

טלי גוטליב. ללא, פלאש 90
"השב"כ וצה"ל עובדים אצל המחבלים"/פלאש 90, ללא

בתגובה לדבריה הקשים של חברת הכנסת גוטליב נגד מערכת הביטחון, בלשכת נתניהו מסרו כי מדובר ב"אמירה מקוממת". בהודעה שהפיצה לשכת ראש הממשלה נמסר כי "צה"ל, השב"כ ושאר כוחות הביטחון עושים לילות כימים כדי לשמור על ביטחון ישראל ולפגוע במחבלים. ואכן כוחות הביטחון הצליחו לחסל למעלה מ-160 ולעצור מעל ל-1,500 מחבלים מתחילת השנה".

עוד הוסיפו בלשכת רה"מ: "רה"מ נתניהו קיים אתמול הערכת מצב יחד עם שר הביטחון גלנט וראשי מערכת הביטחון וכולם עובדים בקו אחיד למען ביטחון ישראל באחריות ובשיקול דעת".

שר הביטחון יואב גלנט התייחס גם הוא לדבריה של גוטליב וטען כי האמירות החמורות הנשמעות מפי שרים וחברי כנסת כלפי צה"ל ושב"כ "כמוהן כרמיסת דגל המדינה". עוד השר מסר כי הוא ‏דוחה "בשאט נפש" את מה שכינה "השתלחויות של פוליטיקאים חסרי אחריות" נגד גופי הביטחון. "קורא להם להתנצל מיידית", הוסיף.

עוד בוואלה!

"מי זאת סטטוס קוו?": מפגינים חסמו את מסילת הרכבת הקלה בתל אביב

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט בזירת הפיגוע בבית חג"י, 21 באוגוסט 2023. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
"אמירה מקוממת". רה"מ נתניהו ושר הביטחון גלנט/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

חברת הכנסת גוטליב, שלא התרשמה במיוחד מתגובותיהם של נתניהו וגלנט, כתבה בפוסט שפרסמה לאחר שהופצו תגובותיהם של השניים כי היא "נחרדת לגלות שמחבלים אסירים בטחוניים גורמים לממשלה להוציא הודעה כה מתרפסת כי עוד לא הוחלט כלום לגבי תנאי כליאתם". כדבריה, "אני בעד שביתת רעב של מחבלים אסירים בטחוניים אכזריים, וממש לא אהיה עצובה אם ירעבו למוות. תפסיקו לפחד מהם".

מאוחר יותר, גוטליב הפיצה סרטון בו ניסתה להסביר את דבריה, אך לא חזרה בה: "מי שצריך לשלוט במה קורה בצבא או בשב"ס, זו הרשות המבצעת. השר בן גביר בדק את התקנות וביקש לדייק את הוראות החוק. שב"כ וצה"ל יצאו בכותרות שזה פוגע בביטחון ומסכן את ביטחון מדינת ישראל. ואז תהיתי, האם העומק של הדיפסטייט שמגיע עד לקצונה הבכירה ולכוחות הביטחון - מנהל את הדירקטיבה ומפחיד את עם ישראל. מי שמתווה דרך ומדיניות, זאת הממשלה והשרים. מי שמבצע הלא הם הצבא וכוחות הביטחון. הם מבצעי פקודות. הסקירה וההפחדה על ידי מערך כוחות הביטחון, צה"ל והשב"כ, זה דבר הזוי, מקומם וחורג מכל סמכות שיש להם".

מלבד נתניהו וגלנט, חברי כנסת רבים, לרבות מהאופוזיציה אך גם מהקואליציה, גינו את דבריה של גוטליב, ביניהם: חילי טרופר, מתן כהנא, יוליה מלינובסקי ואופיר סופר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully