וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי על הבית ורימון דמה בחצר: ראש העיר רהט תחת מתקפה

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 10:16

שלשום הועלתה האבטחה על עטא אבו מידעם, ואף נעצרו חשודים בירי לעבר ביתו. אולם, הלילה הוא ספג איום נוסף. הרקע למתקפה, על פי החשד, הוא סכסוך קרקעות בין פלגי החמולה אליה הוא משתייך. מפקד המחוז: "לא נאפשר אלימות נגד אנשי ציבור"

בוידאו: 7 כלי נשק ו-14 מחסניות: פשיטת המשטרה ברהט/דוברות משטרת ישראל

כבר יומיים שביתו של ראש העיר רהט, עטא אבו מידעם, מותקף. שלשום בלילה נורו יריות לעבר ביתו של ראש העיר. בעקבות המקרה, הועלתה רמת האבטחה שלו לגבוהה ביותר והוצמדו לו מאבטחים. כעבור זמן קצר נעצרו חשודים בירי.

אולם, אתמול בשעת לילה נזרק רימון פירוטכני לעבר חצר ביתו של ראש העיר, כך על פי המשטרה. הרקע למתקפה, על פי חשד המשטרה, הוא סכסוך קרקעות בין פלגי החמולה אליה משתייך ראש העיר.

ראש עיריית רהט. שי מכלוף
תחת מתקפה. ראש העיר רהט/שי מכלוף

מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן שוחח עם מפקד מרחב נגב והנחה להטיל את החקירה על היחידה המרכזית של המרחב. "נפעל בנחישות לאתר את המעורבים כפי שעשינו באירועים הקודמים. לא נאפשר בריונות ואלימות כלפי אזרחים נורמטיבים ונגד אנשי ציבור", אמר.

אתמול נרצח מנכ"ל עיריית טייבה, עבד אלרחמן קשוע, סמוך לתחנת המשטרה בעירו. לצדו נורו שני גברים נוספים, כבני 60, שנפגעו בינוני וקל. הפצועים, שאחד מהם הוא חבר מועצה בטירה, הגיעו עצמאית לתחנת המשטרה עם רכבם, ופונו משם לטיפול רפואי.

עוד בוואלה!

מנכ"ל עיריית טירה נרצח בירי בעיר, בן 35 נורה למוות בריינה

לכתבה המלאה
שוטרי המחוז הדרומי עצרו 2 חשודים המעורבים בביצוע ירי בסמוך לביתו של ראש עיריית רהט על רקע סכסוך קרקעות בתוך המשפחה. 22 באוגוסט 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ביתו של ראש העיר רהט/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שר הפנים משה ארבל פנה לראש הממשלה בעקבות הרצח בטירה בדרישה לערב את השב"כ בחקירה ובמניעת אירועים נוספים. "אי אפשר לעבור לסדר היום", אמר.

"ככל שנתקרב ליום הבחירות לרשויות המקומיות, המצב עלול רק להחמיר. כדי להציל חיים, המשטרה חייבת לעשות את עבודתה ולעצור את ארגוני הפשיעה והאלימות הגואה ביישובים הערבים", קראו אך הבוקר בעמותת "סיכוי-אופוק" והזכירו רצח של עוזר ראש עיר בפורידיס, ירי על מועמד לראשות העיר בנצרת וירי על מאבטח ראש העיר בטייבה.

  • עוד באותו נושא:
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully