וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי לא נרתע מתביעת יו"ר התנועה לאיכות השלטון: "חשפתי את פניו האמיתיות"

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 18:53

עורכי דינו של יהושע מאירי הגיבו לתביעת לשון הרע שהגיש עו"ד אליעד שרגא, בשל פרסום לפיו הצטברו במשטרה חומרים המצדיקים פתיחת חקירה פלילית נגדו: "עומדים מאחורי הדברים, שמח על ההזדמנות לחשוף אותו"

אלעד שרגא בדיון על חוק הנבצרות/מעריב

עורכי דינו של העיתונאי יהושע מאירי הגישו השבוע כתב הגנה במסגרת תביעת לשון הרע שהגיש נגדו יו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד אליעד שרגא, ובו טענו כי הוא עומד מאחורי הפרסום לפיו הצטברו במשטרה חומרים המצדיקים פתיחת חקירה פלילית נגד שרגא, בחשד לאי סדרים חמורים וניגודי עניינים במסגרת התנועה לאיכות השלטון.

"מרשנו עומד מאחורי פרסום הדברים שמקצתם הולכים ונחשפים בתקשורת בימים אלה ממש, ושמח על ההזדמנות שניתנה בידו לחשוף בפני הציבור אחת ולתמיד את פניו האמיתיות של יו"ר התנועה לאיכות השלטון", כתבו עורכי הדין אושר רובינגר ואיתי רוזין.

עו"ד אליעד שרגא. הדס פרוש פלאש 90, אתר רשמי
"מעמיד פנים כמגן שלטון החוק", עו"ד שרגא/אתר רשמי, הדס פרוש פלאש 90

"ראוי היה שיתעסק בנושאים אחרים ולא יכלה את זמנו ברדיפה אחר הנבתע בגין זוטי זוטות ופרסום בודד ברשת הטוויטר שפורסם לפני כשנתיים", נכתב בכתב ההגנה. "אלא שלמען האמת אין להתפלא על דרך התנהלות זו, שכן במשך שנים הוא מעמיד פנים כמגן שלטון החוק וכשומר סף מטעם עצמו של הדמוקרטיה הישראלית".

"בעוד שבפועל מדובר במי שמנהל את התנועה כשליט יחיד, על פיו יישק דבר, שאין מי שיאמר לו מה לעשות", כתבו עורכי הדין. "את שליטתו האבסולוטית הוא מנהל לטובתו האישית, כשהוא רותם את העמותה ומשאביה לצורך העשרת כיסו הפרטי וקידום איטרסים אישיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully