וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער: "הממשלה - קבוצה אנרכיסטית מופקרת, השרים ששותקים חבורת סמרטוטים"

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 9:01

בכיר המחנה הממלכתי יצא בריאיון ל-103FM נגד המתקפות בקואליציה על מערכת הביטחון: "הממשלה מתפקדת כולה כארגון חתרני שחותר תחת כל מוסדות ומערכות המדינה". עוד תקף את ברקת וגמליאל: "לא מתראיינים, אין שום משמעות מעשית או פוליטית לעובדה שהם שרים"

בווידאו: נתניהו נגד המילואימניקים: "- קבוצה בתוך הצבא לא תאיים על הממשלה"/מערכת וואלה!

בכיר המחנה הממלכתי, גדעון סער, תקף הבוקר (רביעי) את שרי הליכוד ששותקים נוכח המתקפות בקואליציה על מערכות הביטחון והמשפט וכינה אותם "סמרטוטים". את הממשלה עצמה כינה "קבוצה אנרכיסטית מופקרת". את הדברים אמר בריאיון לענת דוידוב ואודי סגל ב-103FM.

"לשרים האלה אין משמעות. הם נדרסים על ידי הקיצונים. כמה פעמים התראיינה נניח גילה גמליאל בקדנציה הזאת? וניר ברקת, כמה פעמים התראיין אצלכם? מדובר בחבורת סמרטוטים, הם יושבים ושותקים, גם אלה שלא מסכימים עם מה שקורה ואין להם שום משקל מעשי", אמר. "העובדה שהם מכהנים כשרים בממשלה, זה תואר, אבל אין לו משמעות מעשית ואין לו משמעות פוליטית".

גדעון סער, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
מתקפה חריפה. גדעון סער/ראובן קסטרו

"אני מזדעזע מזה שהממשלה הנוכחית, מתפקדת כולה כארגון חתרני שחותר תחת כל מוסדות ומערכות המדינה, הצבא, השב"כ, המערכת המשפטית, בתי המשפט, בנק ישראל", אמר. "זה הדבר שצריך להטריד אותנו. אין לנו ממשלה, יש לנו קבוצה אנרכיסטית מופקרת שהורסת את המדינה".

"הכנסת בפגרה, אבל כל יום אנחנו קמים לשלל התבטאויות ומעשים מטורללים, אין דרך אחרת להגדיר אותם, אולי יש יותר חמורות - של הממשלה ושריה", הוסיף סער. "אז אנחנו מבינים עם מי יש לנו עסק. לא מדובר בממשלה שמנסה לנהל את המדינה, אלא מדובר בקבוצה ששמה לעצמה למטרה להרוס את כל מערכות המדינה על מנת להגיע לשינוי משטר בישראל".

ניר ברקת, בהשבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
"סמרטוטים". ניר ברקת/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

הבוקר, חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד תקפה את הרמטכ"ל הרצי הלוי ואמרה כי "בשתיקתו" הוא מכשיר סרבנות. עוד יצאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שגיבה אותו. "איזו זכות קיום יש לממשלה אם נשתוק כשצמרת צה"ל שקלה לצאת עם הודעה בדבר כשירות צה"ל באופן שהיה משחק לידי האויבים שלנו ופוגע קשות בחוסן הלאומי שלנו?", אמרה. "זו חובתנו לגנות במלוא פה. להתנצל? רק על זה שהרמטכ"ל נשאר בתפקידו, אותו רמטכ"ל שבשתיקה הכשיר סרבנות".

אתמול נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט הוציאו הודעה משותפת ובה גיבו את מפקדי צה"ל. "אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק ונותנים גיבוי מלא לרמטכ"ל ולקציני צה"ל כדי להבטיח את ביטחון המדינה ואזרחיה, דוחים כל מתקפה נגד בכירי מערכת הביטחון, ומגבים את מפקדי וחיילי צה"ל הפועלים לילות כימים למען ביטחון ישראל", נכתב בהודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully