וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דין שלישי מבקש לפרוש - מי ייצג את ראש ארגון הפשע?

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 14:31

עו"ד אביגדור פלדמן פנה לבית המשפט וביקש להפסיק לייצג את ניבי זגורי, והזהיר שלא יקבל משפט צדק: "לוח הזמנים לא מאפשר לחקור את העדים". זאת, לאחר שעורכי הדין אליז קסנטיני ומשה שרמן כבר הודיעו על המהלך. עוד תקף: "ביהמ"ש איבד את השליטה במשפט"

בווידאו: דיון בבג"ץ שהגיש עו"ד משה שרמן בבקשה להשתחרר מהייצוג של ניבי זגורי/ביני אשכנזי

עורך הדין אביגדור פלדמן מבקש להשתחרר מייצוג של ראש ארגון הפשע יניב "ניבי" זגורי בטענה כי אין לו מספיק זמן ללמוד את התיק - כך נודע הערב (ראשון) לוואלה. פלדמן הגיש בקשה דחופה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, שבה ביקש לשחרר אותו מהייצוג. זאת, לאחר שעורכת הדין אליז קסנטיני הגישה הודעה על סיום הייצוג רק לאחרונה, ואחרי שעורך הדין משה שרמן כבר פרש מייצוגו בשל איומים על חייו.

מבקשתו של פלדמן עולה כי הסיבה לבקשה היא כוונת בית המשפט שלא לתת לו מספיק זמן בהכנתו ללימוד התיק. עוד טוען פלדמן כי צפויים להתקיים שלושה דיונים בשבוע, וכי "הוא לא העלה על דעתו שהמשפט יתקיים ברציפות באופן כזה".

ניבי זגורי. חדשות 13, אתר רשמי
ניבי זגורי/אתר רשמי, חדשות 13

לדבריו של פלדמן, עקב הזמנים שנקבעו למשפט הוא אינו יכול להכיל את חקירת העדים ולפיכך לא יעמוד בה - לא הוא ולא עורך דין אחר. עוד טען כי בשל העובדה שהמשפט מתנהל כבר חמש שנים וחצי, הוא לא יצליח לגשר על הפערים תוך זמן קצר.

במכתבו טוען פלדמן כי "בית המשפט איבד את השליטה במשפט, שהפליג חמש שנים וחצי, למחוזות שאין להם קשר עם הליך משפטי תקין. התנצחויות עיכבו את המשפט והוא נגרר". לדבריו, אם לא יינתנו שמונת החודשים הדרושים ללימוד התיק והוא לא ישוחרר מייצוג הנאשם, הוא לא יחקור אפילו עד אחד וכך למעשה לא יזכה זגורי למשפט צדק.

עוד בוואלה!

רגע לפני החיסול: 4 אנשי דומרני נעצרו בחשד שרצו להתנקש בעבריין מוכר

לכתבה המלאה
עו"ד אביגדור פלדמן, 
מייצג את זכריה זביידי במהלך הארכת מעצרו בבית המשפט השלום בנצרת 11 בספטמבר 2021. דוד כהן, פלאש 90
"בית המשפט איבד שליטה". עו"ד פלדמן/פלאש 90, דוד כהן

הפרקליטות במכתב תגובה דחתה את הדרישות למשך הזמן הנחוץ להיערכות למשפט, וטענה וכי גם על עורך הדין שרמן להתכונן לחידוש התיק. כעת, מחכים הצדדים להחלטת בית המשפט בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully