וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד מבקשת לפרוש מייצוג יניב זגורי, עו"ד אחר מבקש לדחות את הדיונים ב-8 חודשים

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 23:01

ביהמ"ש המחוזי דחה בקשות של שני עורכי דין המייצגים את ראש ארגון הפשע החזק בדרום, שמואשם ב-3 מעשי רצח. עו"ד פלדמן ועו"ד קסטנטיני שוקלים לערער על החלטת הרכב השופטים. במהלך הדיון זגורי צעק על שופט: "לא יכול לסבול אותך"

בווידאו: דיון בבג"ץ שהגיש עו"ד משה שרמן בבקשה להשתחרר מהייצוג של ניבי זגורי/ביני אשכנזי

עורך דינו של יניב (ניבי) זגורי, ראש ארגון הפשע החזק בדרום, ביקש לדחות בשמונה חודשים את הדיונים בעניין אישומו בשלושה מעשי רצח. זאת, עקב "היקפיו הגדולים של התיק ולימודו, שיימשך חודשים ארוכים", כך כתב עורך הדין אביגדור פלדמן. במקביל, עורכת דינו השנייה של זגורי, עו"ד אליז קסטנטיני, מבקשת לפרוש מייצוגו בתיק. שתי הבקשות נדחו בבית המשפט המחוזי, ועורכי הדין שוקלים לערער.

בדיון שנערך השבוע בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, טענה עו"ד קסטנטיני כי מלכתחילה היא ייצגה את זגורי בבג"ץ, ורק סייעה לעו"ד פלדמן להיכנס לתיק, אבל לא כמייצגת בתיק המרכזי. בתום הדיון, הרכב השופטים החליט לדחות את שתי הבקשות, אולם ביקשו מהסנגוריה הציבורית לבדוק אפשרות להחליף את עורכי הדין.

ניבי זגורי. חדשות 13, אתר רשמי
ניבי זגורי/אתר רשמי, חדשות 13

בדיון עצמו, השופטים הוציאו את יניב זגורי מאולם בית המשפט לאחר שדפק עם ידיו על הזכוכית ותקף את אחת השופטות: "לא יכול לסבול אותך כבר, הכול אישי אצלך".

עורכי הדין התחייבו לייצג את הנאשם ועליהם להיות ערוכים בתחילת חודש ספטמבר להמשך הדיונים במשפט. בהחלטת שופטי המחוזי, התייחסו גם לעורך הדין משה שרמן, שביקש להפסיק לייצגו מכיוון שספג איומים לחייו. השופטים הזכירו שהוא טרם השתחרר מייצוג מלא של זגורי, עד שימצא עורך דין אחר במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully