וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני החיסול: 4 אנשי דומרני נעצרו בחשד שרצו להתנקש בעבריין מוכר

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 13:10

לפי החשד, יעד החיסול היה חלק מארגונו של דומרני וכעת מזוהה עם יריביו. החשודים נעצרו כשברשותם אקדח ו-M16 כ-200 מטרים בלבד מביתו של העבריין. זו חוליית המחסלים השלישית שנעצרה בחמשת הימים האחרונים. "הם מוכרים מאוד, נבחרו בקפידה"

בווידאו: רגע לפני החיסול: ארבעה אנשי דומרני נעצרו בחשד שרצו להתנקש בעבריין מוכר/דוברות משטרת ישראל

ארבעה גברים, אנשי ארגון הפשע של שלום דומרני, נעצרו הלילה (חמישי) בדרום בחשד שהיו בדרכם לחסל עבריין מוכר, שהיה בעבר בארגונו של דומרני, וכעת מזוהה עם יריביו, האחים לביא. על החשודים נתפסו אקדח, M16 ומפתחות לרכב מילוט. זו חוליית המחסלים השלישית שנעצרה בחמשת הימים האחרונים, כחלק מתוכנית "חריש עמוק" למאבק בארגוני הפשיעה.

בשעות הלילה התקבל דיווח במשטרה כי חוליית חיסול מתקדמת לעבר העיר שדרות. ימ"ר לכיש בשיתוף יס"מ לכיש, תחנת אשקלון, יחידות של המחוז הדרומי ויחידות ארציות, נערכו בפעילות מבצעית, כדי לסכל את כוונותיה. במקביל, שוטרים סמויים הוצבו סמוך לביתו של יעד החיסול, החשודים נעצרו כשהם 200 מטרים מהבית.

רגע לפני החיסול: ארבעה אנשי דומרני נעצרו בחשד שרצו להתנקש בעבריין מוכר. דוברות משטרת ישראל
הנשקים שנתפסו על המחסלים/דוברות משטרת ישראל
עמוס לביא, אופיר לביא, שלום דומרני. פלאש 90, בני בן סימון, עיבוד תמונה
שלום דומרני והאחים לביא/עיבוד תמונה, פלאש 90, בני בן סימון

שוטרים נוספים עצרו שני חשודים נוספים שנסעו ברכב מילוט, שהיה סמוך למקום, ועליהם נמצא משתיק קול לנשק וחומר דליק, שעל פי החשד נועד לשריפת הרכב המבצעי שהיה צריך לשמש את המחסלים. מבדיקת המכונית עלה כי מדובר ברכב שהורד מהכביש לצורך פירוק, עליו הותקנו לוחיות זיהוי שאינן תואמות.

מפקד ימ"ר לכיש, סנ"צ דורון אלוני: "הם מחסלים מקצועיים המוכרים מאוד בקרב ארגוני הפשיעה, וללא ספק נבחרו בקפידה על מנת לוודא שהחיסולים יצאו לפועל כמתוכנן, אך דבר אחד הם לא לקחו בחשבון, שהתכנית המרחבית 'חריש עמוק', נבנתה על מנת לתקוף אותם בדיוק בנקודת הזמן שבה הם מרגישים הכי בטוחים להוציא לפועל את כוונותיהם".

אתמול בלילה סיכלה המשטרה ניסיון חיסול של העבריין הבכיר יוסי דהן במהלך חגיגות בר מצווה לבנו. שלושה חשודים נעצרו בתום מרדף, וברשותם נמצאו מפתחות לרכב מילוט ורחפן, שככל הנראה היה אמור לשמש ככלי הביצוע. יעד ההתנקשות, תושב הדרום שהיה קשור בעבר לארגון הפשע של שלום דומרני, כבר ניצל מניסיון חיסול לפני כשנה.

על פי החשד, שלושת החשודים, שנחשבים למחסלים מקצועיים, רצו לחסל את דהן בתוך אולם אירועים בקריית גת באמצעות רחפן שאליו כנראה התכוונו לחבר מטען חבלה. הפעילות החלה בעקבות מידע שהתקבל במרחב לכיש על אירוע בר המצווה, שבו צפויים להשתתף עבריינים רבים מאזור הדרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully