וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף במיל' קרא בדמעות לשרים בליכוד: "זהו קרב חיינו, אבל זו גם הזדמנות חייכם"

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 9:16

"היו אמיצים", קרא אלוף עמירם לוין לגלנט, דיכטר וברקת, "בכל הארץ תמצאו את מאות האלפים ממשיכי דרכם של החברים שלכם". מפקד פיקוד צפון לשעבר הוסיף בנאומו בהפגנה המרכזית בקפלן: "שרי שקר שאינם יודעים מהי דמוקרטיה, מפני שהם ועוזריהם גדלו בחבל ארץ שאין בו אחת"

בוידאו: אלוף במיל' עמירם לוין בכה בנאומו בקפלן: "זהו קרב חיינו"/SATVIEW

אלוף במיל', עמירם לוין, נאם הערב (שבת) על במת ההפגנה המרכזית נגד המהפכה המשפטית בקפלן ומנה את שמות חלק מחבריו שמתו, שלדבריו "בכל מלחמות ישראל, עזבו את הבית, עזבו את המשפחה, ורצו אל שדות הקרב כדי להציל את מדינת ישראל". בנאומו, פנה אלוף לוין לראשי מערכת הביטחון בישראל ואמר: "היו אמיצים ונחושים מול מחרבי ישראל".

"ביבי רוצה שנמסור את מפתחות המדינה לחבורת שרים הזויה, חלקם עבריינים מורשעים ומשתמטי שרות צבאי, שרי שקר וחבורת פשע שאינם יודעים מהי דמוקרטיה, מפני שהם ועוזריהם גדלו בחבל ארץ שאין בו אחת". אמר לוין, והוסיף: "לשרים שמעודדים טבח בפלסטינים הנתונים לשלטוננו, לשר גזען שבוזז את תקציב המדינה, ומונע תקציב מהערבים, רק כי הם ערבים. לשר משפטים שרוצה רשות אחת ללא מערכת משפט עצמאית. אנחנו לא ניתן לביבי וחבורת שריו להפוך את ישראל לדיקטטורה. לא ניתן ולא נשקוט עד שננצח".

עמירם לוין, הפגנה נגד המהפכה המשפטית, קפלן , 12 באוגוסט 2023. ראובן קסטרו
עמירם לוין, הפגנה נגד המהפכה המשפטית, קפלן , 12 באוגוסט 2023/ראובן קסטרו

בהמשך, פנה לוין, לשעבר מפקד פיקוד צפון והמשנה לראש המוסד, לכמה שרים במפלגת הליכוד: "אני פונה מכאן ליואב גלנט, כשאתה חושב על ביטחון ישראל, תחשוב על חברך יוסי קורקין שנפל בקרב - את מי תרצה כשתצא למלחמה? את ממשיכי דרכו או את כנופיית המשתמטים של בן גביר, סמוטריץ וגולדקנוף?".

"אבי דיכטר", המשיך לוין, "עצום לרגע עיניים וחשוב על חבריך חללי צה"ל - ברק שרעבי ואמיתי נחמני.
במי תבחר כשותפיך לבניית עתיד טוב יותר במדינה האהובה עליך? בממשיכי דרכם, או בכנופיית פורעי חוק ומחרחרי המלחמה שהשתמטו בכל דרך מצה"ל?"

"ואתה ניר ברקת - האם אתה רוצה לחיות במדינה של ממשיכי דרכו של מפקדך סרן מוקי קישנבך, ועוזי יאירי מח"ט הצנחנים? או תעדיף חבורה שמפלה נשים ולהט"בים, וזורקת אבנים על חיילי צה"ל?". לוין הוסיף: "אני קורא לכם מכאן, זהו קרב חיינו, אבל זו גם הזדמנות חייכם - היו אמיצים. כאן ובכל הארץ תמצאו את מאות האלפים ממשיכי דרכם של החברים שלכם ושל כולנו".

עמירם לוין, הפגנה נגד המהפכה המשפטית, קפלן , 12 באוגוסט 2023. ראובן קסטרו
עמירם לוין, הפגנה נגד המהפכה המשפטית, קפלן , 12 באוגוסט 2023/ראובן קסטרו

לוין פנה כאמור בנאומו גם לראשי מערכת הביטחון, הרמטכ"ל הרצי הלוי, מפקד חיל האוויר תומר בר, מפקד פיקוד המרכז יהודה פוקס ומפקדי צה"ל וחיזק את ידיהם: "עימדו איתן מול 'בוגרי הגבעות' פורעי החוק של סמוטריץ ובן גביר המנסים לגרור אתכם לפשעי מלחמה. הם הראשונים שיפנו לכם עורף ויברחו. היו אמיצים ונחושים מול מחרבי ישראל, ואם יגיע הרגע הנורא בו תדרשו להכריע בין בית המשפט לממשלת עבריינים, בחרו בדמוקרטיה - כולנו נעמוד מאחוריכם ללא מורא וללא סייג".

"אנחנו כאן כדי להפיל את הממשלה הפושעת הזו, אבל אתם כאן בשביל היום שאחרי", המשיך לוין בפנייתו למפקדי הצבא, "אל תתכופפו, אתם תאריכו ימים יותר מהממשלה. ניצחונותיה הם ניצחונות פירוס, וימיה נספרים לאחור. החבורה הענקית והנפלאה שבחרה להפסיק להתנדב לדיקטטורה ולהמשיך ולהתנדב לדמוקרטיה, תתייצב כולה. כשמאחוריהם מדינה שהם מזדהים עם ערכי היסוד שלה - איש לא יוכל להם. במאבק הזה נפעל ללא נשק חם וללא שפיכת דם, אבל שאיש לא יאיים עלינו במלחמת אחים - עלינו לא יאיימו, לא בהכפשות ולא במכת"זיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully