וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה בת 6 נהרגה בתאונה בכביש 90 ליד מושב אליפז בדרום, האב סירב לבדיקת אלכוהול

עודכן לאחרונה: 12.8.2023 / 21:25

הילדה נהרגה בהתהפכות הרכב שבו נסעה ומותה נקבע במקום. בתאונה נפצע גם גבר בן 42 בינוני. האב עוכב לחקירה. מוקדם יותר נפצע קשה ילד בן 5 בהתהפכות טרקטורון ליד שמורת נחל לבן בנגב. הוא פונה במסוק לבית החולים. באשקלון טבעה למוות בת שנה בבריכה בבית פרטי

בוידאו: ילדה בת 6 נהרגה בהתהפכות רכב בכביש הערבה/מד"א

ילדה בת 6 נהרגה הערב (שבת) בתאונה בכביש 90 ליד אליפז בדרום. הרכב שבו נסעה הילדה התהפך ומותה נקבע במקום על ידי גורמי הרפואה. בתאונה נפצע ילד בן תשע באורח קשה, וגבר בן 42 באורח בינוני. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. הם פונו במסוקים בשיתוף כוח רפואה של צה"ל לבית החולים סורוקה. אביה של הילדה שנהרגה סירב לעבור בדיקת אלכוהול ועוכב לחקירה.

חובשת בכירה במד"א קרלה פולר סיפרה: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הרכב שהיה עם פגיעות פח קשות ושחלקים ממנו נשברו היה במרחק רב מהכביש. ילדה כבת 6 שכבה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. ילד בן 9 שנפגע באורח קשה בראשו ובגפיים וגבר בן 42 שנפצע באורח בינוני בגפיים טופלו במקום ע"י צוותים שלנו ושל הצבא, והועברו במסוקים להמשך טיפול בבי"ח סורוקה כשמצבם יציב".

מוקדם יותר היום נפצע קשה ילד בן 5 בהתהפכות של טרקטורון באזור שמורת נחל לבן בנגב. גבר בן 27 נפצע גם הוא בתאונה באורח בינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל העניקו להם טיפול רפואי בזירה. השניים סובלים מחבלות בגפיים. למקום הוזעק מסוק של מד"א.

זירת תאונת טרקטורון בנגב, 12 באוגוסט 2023. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
תאונת הטרקטורון בנגב/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

חובשי מד"א אורן בר ורפי מזרחי סיפרו: "כשהיינו בדרך לזירת התאונה חברנו עם רכב שהביא אלינו ולכוח רפואה צבאי את הילד הפצוע שהיה בהכרה וסבל מפציעה קשה מאוד בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנחת חסמי עורקים, טיפול תרופתי וקיבועים והעברנו אותו למסוק מד"א-הצלה אייר שנחת על הכביש ופינה אותו במצב קשה ולא יציב להמשך טיפול בבית החולים. במקביל צוותי רפואה נוספים שלנו ושל הצבא המשיכו בנסיעה של עוד כק"מ נוסף בכביש עד שהגענו לזירת התאונה עצמה. הנהג, גבר כבן 30 ישב בטרקטורון כשהוא לכוד עם פציעה בגפיים ואנחנו מעניקים לו טיפול רפואי והוא יפונה בהמשך לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בת שנה טבעה למוות בבריכה בבית פרטי

עוד הערב, פעוטה בת שנה טבעה למוות בבריכה בבית פרטי במושב בית שקמה, שבמועצה האזורית חוף אשקלון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול במקום וביצעו בה פעולות החייאה. היא פונתה לבית החולים ברזילי במצב אנוש, אך בהמשך נקבע מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully