וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 5 נפצע קשה בהתהפכות טרקטורון בנגב

עודכן לאחרונה: 12.8.2023 / 16:30

זירת תאונת טרקטורון בנגב, 12 באוגוסט 2023. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת תאונת הטרקטורון בנגב, 12 באוגוסט 2023/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

ילד בן 5 נפצע היום (שבת) באורח קשה בהתהפכות של טרקטורון באזור שמורת נחל לבן בנגב. גבר בן 27 נפצע גם הוא בתאונה באורח בינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל העניקו להם טיפול רפואי בזירה. השניים סובלים מחבלות בגפיים. למקום הוזעק מסוק של מד"א.

חובשי מד"א אורן בר ורפי מזרחי סיפרו: "כשהיינו בדרך לזירת התאונה חברנו עם רכב שהביא אלינו ולכוח רפואה צבאי את הילד הפצוע שהיה בהכרה וסבל מפציעה קשה מאוד בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנחת חסמי עורקים, טיפול תרופתי וקיבועים והעברנו אותו למסוק מד"א-הצלה אייר שנחת על הכביש ופינה אותו במצב קשה ולא יציב להמשך טיפול בבית החולים. במקביל צוותי רפואה נוספים שלנו ושל הצבא המשיכו בנסיעה של עוד כק"מ נוסף בכביש עד שהגענו לזירת התאונה עצמה. הנהג, גבר כבן 30 ישב בטרקטורון כשהוא לכוד עם פציעה בגפיים ואנחנו מעניקים לו טיפול רפואי והוא יפונה בהמשך לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א".

זירת תאונת הדרכים של ילדה בהתהפכות טרקטורון ליד כפר אדומים שממזרח לירושלים. אתר רשמי, מערכת וואלה!
זירת תאונת טרקטורון/מערכת וואלה!, אתר רשמי

בשבוע שעבר נהרג ראובן לנדאו, צעיר ישראלי בן 18 מהיישוב נופים שבשומרון, בקנדה בתאונת טרקטורון, חברו נפצע באורח קשה בתאונה. השניים טסו לטיול לפני צבא.

בחודש שעבר נהרגה צעירה ישראלית בת 27 בתאונת טרקטורון באי סנטוריני ביוון. משרד החוץ מסר כי האירוע מוכר ומטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל וקונסול ישראל ביוון. כמו כן, באותה התאונה נפצע גם בן זוגה של הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully