וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא הלב שטיפל בנתניהו תוקף: רה"מ ממשיך באמוק שלא מובן לי כלל

עודכן לאחרונה: 22.7.2023 / 20:23

פרופ' עמית שגב, הקרדיולוג מהמרכז הרפואי שיבא שטיפל בנתניהו באשפוזו האחרון סיפר כי דיבר עם נתניהו בלשכתו. "העברתי לו את התחושה והכאב של חלק נכבד וחשוב בעם. הייתה לי הרגשה שמשהו נכנס לליבו אך נאומו בחמישי בערב גרם לי אכזבה גדולה", גילה

בווידאו: בית החולים שיבא: "נתניהו התייבש, ליבו תקין לחלוטין, הוחלט להשתמש בהולטר תת-עורי"/דוברות בית החולים שיבא תל השומר

הרופא שטיפל בבנימין נתניהו בעת אישפוזו בשבוע שעבר, פרופ' עמית שגב, פרסם היום (שבת) בפייסבוק פוסט שבו תקף את מדיניות הממשלה וקרא לראש הממשלה לעצור את החקיקה.

"ראש הממשלה נתניהו, תתעשת ותבין מהו הצד הנכון של המפה. תפסיק מיידית את השנאה וההסתה ועצור לאלתר את החקיקה", כתב שגב.

"אגלה לכם סוד, נוצרה לי אפשרות לדבר ב-4 עיניים עם מר נתניהו בלשכתו והעברתי לו את התחושה והכאב של חלק נכבד וחשוב בעם. הייתה לי הרגשה שמשהו נכנס לליבו אך נאומו בחמישי בערב גרם לי אכזבה גדולה. הוא ממשיך בשלו ובריצת האמוק שלו שאינה מובנת לי כלל, ואני עדיין בתמימותי מאמין שכשהוא עם עצמו, במיטה, כמה דקות לפני שנרדם והולך לישון, לבו נחמץ עליו!". הוא חתם באמירה: "תמונת הצעדה לירושלים היא לא פחות מהיסטורית, ברמה של המהפיכה הצרפתית! והתמונה המצב מסכמת הכל".

רה"מ בנימין נתניהו, ישיבת ממשלה, 17 ביולי 2023. מארק ישראל סלם, עיבוד תמונה
"הייתה לי הרגשה שמשהו נכנס לליבו". בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, מארק ישראל סלם

בפוסט כתב שגב, כמו כן: "1,000 טייסים ואנשי חיל אויר המתנדבים לשרות מילואים, רובם מעל גיל 55 ואף 60, הודיעו לממשלה כי הם מפסיקים את התנדבותם. זוהי אינה סרבנות של חיילים או קצינים בשרות סדיר או מילואים פעיל. הצד השני מכנה אותם בשמות שונים ועדיף שלא לחזור על מילות הגנאי מפיהם של דמויות הזויות כמו אמסלם, קרעי, גוטליב ודיסטל".

לדבריו, בצבא נוהגים לכנות מצבים שונים "הארוע"... אז הארוע הנוכחי לא דומה לשום דבר אחר בהיסטוריה של מדינת ישראל. מעולם לא הייתה אהבה כאן בין קבוצות החושבות אחרת מבחינה פוליטית. צה"ל, השב"כ והמוסד לא העלו על דעתם מעולם להפר או לא לציית לממשלה כזו או אחרת ולא משנה מאיזה ספקטרום של המפה הפוליטית הממשלה".

לדבריו "יש כאן מהלך לשינוי דמותה של המדינה, יש כאן קרב ברור בין דמוקרטיה וליברליזם לבין דיקטטורה, מדינה הלכה ומלוכה. אז בשלב ראשון, המתנדבים מפסיקים להתנדב, הרופאים ישביתו סמלית את מערכת הבריאות וראשי המשק והחברות הגדולות יצטרפו אף הן. חברי ממשלה יקרים זוהי רק קריאת אזהרה. תמשיכו את המהלכים שלכם להפיכה, ותקבלו הכל בגדול ועל אמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully