וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של פעיל הליכוד: "נתניהו דיבר איתנו, לא סולקנו מהתנועה", במפלגה מכחישים בתוקף

חני, אשתו של איציק זרקא, שתועד צועק לעבר מפגינים נגד המהפכה המשפטית "גאה על 6 מיליון שנשרפו", אמרה בריאיון לכאן 11 כי "הוא התנצל ופה נגמר הסיפור". הליכוד: נתניהו לא שוחח איתו והוא סולק לאלתר

בווידאו: פעיל הליכוד איציק זרקא למפגינים: "גאה על 6 מיליון שנשרפו"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חני זרקא, אשתו של פעיל הליכוד איציק זרקא, שתועד אמש צועק לעבר מפגינים נגד המהפכה המשפטית בצומת עין הנצי"ב: "גאה על 6 מיליון שנשרפו", התראיינה היום (ראשון) בכאן 11, וטענה כי בעלה לא סולק מהליכוד, כפי שטען הבוקר ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"נתניהו דיבר איתנו והכול בסדר", הוסיפה זרקא. "איציק ידע לחזור בו מהאמירה שלו, הוא התנצל ופה נגמר הסיפור", אמרה. דבריה של זרקא עומדים בניגוד להודעה שפורסמה מטעמו של רה"מ נתניהו מוקדם יותר היום, בה נמסר כי הוא הורה למנכ"ל הליכוד צורי סיסו "לסלק משורות התנועה" את זרקא, עקב אמירותיו כלפי המפגינים אמש. "לא נקבל התנהגות מבישה כזאת בתנועת הליכוד", אמר נתניהו.

בליכוד הכחישו את דבריה של חני זרקא וטענו כי הם אינם נכונים: "ראש הממשלה או מי מטעמו לא שוחחו עם איציק זרקא. הוחלט להרחיקו לאלתר מהליכוד. כל דיווח אחר - איננו נכון".

חני זרקא, אמש בהפגנה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חני זרקא, אמש בהפגנה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פעיל הליכוד איציק זרקא תועד אתמול בהפגנה נגד המהפכה המשפטית בצומת עין הנצי"ב צועק לעבר המפגינים "אשכנזים שרמוטות שתישרפו בגיהנום, טפו עליכם. אני גאה על שישה מיליון שנשרפו, גאה!".

לאחר מכן, פרסם התנצלות על דבריו, בפוסט שכתב בפייסבוק: "אני מתנצל בשם כל העם היהודי בארץ ובתפוצות. הותקפתי וכתוצאה מכך יצאו לי מילים מהפה שהן לא נכונות והדברים הוצאו מהקשרם. סבא שלי ניצול שואה ואנחנו יודעים מה עברו יהודי מדינות אירופה. אני מתנצל בכל נפשי, סליחה אם פגעתי במישהו".

מפגינה נגד המהפכה המשפטית שהייתה אמש בצומת עין הנצי"ב אמרה כי הטענה של זרקא שהותקף היא "שקר וכזב", ואף אחד מהמפגינים לא פגע בו. לדבריה, כל ההפגנה צולמה ו"אין בעיה להראות שהוא משקר". זרקא מתגורר במעלה אפרים שבבקעת הירדן, וזו לא הפעם הראשונה שהוא מגיע להפגנות שנערכות בצומת עין הנצי"ב ובצומת צמח, שם מפגינים מדי שבת. בחודש מרץ גם "פיקד" על מחסום שהקימו תומכי הרפורמה בצומת תל יוסף ומנעו רק מחברי קיבוצים לעבור במחסום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בנימין נתניהו, איציק זרקא, 9 ביולי 2018. הדס פרוש, פלאש 90
זרקא ונתניהו/פלאש 90, הדס פרוש

בליכוד הוציאו הודעת גינוי בעקבות התיעוד של הדברים. "תנועת הליכוד מגנה בתוקף את דבריו של איציק זרקא ומתנערת מהם לחלוטין. לא נקבל ולא נכיל אמירות מזעזעות מהסוג הזה. אנו קוראים לעצירת השיח המסית והאלים מכל הצדדים, זה הזמן להתאחד מול אויבנו והאתגרים הרבים שניצבים לפנינו", נמסר מטעם המפלגה.

סרטון נוסף שעלה כבר בחודש מרץ ברשתות החברתיות מתעד תקיפה של מפגינים נגד המהפכה המשפטית על ידי תומכיה. בתיעוד ניתן לראות ולשמוע את התומכים ברפורמה מקללים את הנוסעים ברכב ויורקים עליו. "אני כותבת בחיל ורעדה, עברנו ערב קשה בצומת עין הנצי"ב", כתבה פסית שיח שפרסמה את הסרטון. "למרות שלא עשינו שום דבר חוץ מלעמוד עם דגלי ישראל ולשיר - תקפו אותנו, זרקו עלינו אבנים וביצים".

"אב שכול שעמד לידי חטף אבן במצח, אישה בכיסא גלגלים שהיתה לידי חטפה אבן בפנים. שלא לדבר על הקללות הנוראיות והתנועות המגונות הקשות", סיפרה פסית בפוסט בפייסבוק. "ירקו עלי, ריססו אותי ואת האוטו בגז פלפל, לא הצלחתי לנשום. בעטו בי ובאוטו שלי. יש עליו סימנים ויש פגיעה ברכב מכל הכיוונים. הורידו את הלוחית הרישוי. פתחו את הבגאז' וחטפו ממנו את התוף שלי ואת כל הדגלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully