וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעיל מוכר של הליכוד: "גאה על 6 מיליון שנשרפו"; הליכוד: "מגנים בתוקף"

איציק זרקא, תומך מוכר של הליכוד, צעק אתמול בערב אל עבר מפגינים נגד המהפכה המשפטית כי הוא מקווה "שישרפו בגיהנום", והוסיף כי הוא גאה במספר הנספים בשואה. מפלגת הליכוד יצאה בהודעה כי היא מתנערת מדבריו. בהמשך, זרקא התנצל: נאמר בזמן שהותקפתי, דברי הוצאו מהקשרם

בווידאו: פעיל הליכוד איציק זרקא למפגינים: "גאה על 6 מיליון שנשרפו"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פעיל הליכוד איציק זרקא תועד אתמול (שבת) בערב בהפגנה נגד המהפכה המשפטית בצומת עין הנצי"ב צועק לעבר המפגינים "אשכנזים שרמוטות שתישרפו בגיהנום, טפו עליכם. אני גאה על שישה מיליון שנשרפו, גאה!". זרקא הוא תומך מוכר של הליכוד ושל ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הבוקר, פרסם זרקא התנצלות על דבריו, בפוסט שכתב בפייסבוק: "אני מתנצל בשם כל העם היהודי בארץ ובתפוצות. הותקפתי וכתוצאה מכך יצאו לי מילים מהפה שהן לא נכונות והדברים הוצאו מהקשרם. סבא שלי ניצול שואה ואנחנו יודעים מה עברו יהודי מדינות אירופה. אני מתנצל בכל נפשי, סליחה אם פגעתי במישהו".

מפגינה נגד המהפכה המשפטית שהייתה אמש בצומת עין הנצי"ב אמרה כי הטענה של זרקא שהותקף היא "שקר וכזב", ואף אחד מהמפגינים לא פגע בו. לדבריה, כל ההפגנה צולמה ו"אין בעיה להראות שהוא משקר". זרקא מתגורר במעלה אפרים שבבקעת הירדן, וזו לא הפעם הראשונה שהוא מגיע להפגנות שנערכות בצומת עין הנצי"ב ובצומת צמח, שם מפגינים מדי שבת. בחודש מרץ גם "פיקד" על מחסום שהקימו תומכי הרפורמה בצומת תל יוסף ומנעו רק מחברי קיבוצים לעבור במחסום.

איציק זרקא, תומך מוכר של הליכוד, קרא אל עבר מפגינים שהוא "גאה בשישה מליון שנשרפו". 16 ביולי 2023. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
איציק זרקא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

בליכוד הוציאו הודעת גינוי בעקבות התיעוד של הדברים. "תנועת הליכוד מגנה בתוקף את דבריו של איציק זרקא ומתנערת מהם לחלוטין. לא נקבל ולא נכיל אמירות מזעזעות מהסוג הזה. אנו קוראים לעצירת השיח המסית והאלים מכל הצדדים, זה הזמן להתאחד מול אויבנו והאתגרים הרבים שניצבים לפנינו", נמסר מטעם המפלגה.

שר הביטחון יואב גלנט גם גינה את הדברים, וכתב בטוויטר: "דוחה בשאט נפש את אמירתו הבזויה של איציק זרקא. במיוחד בימים אלו, על כולנו, מימין ומשמאל, לשמור על שיח מכבד וראוי ולזכור כי למילים יש משמעות. ‏טוב עשה שהתנצל".

שר המשפטים יריב לוין פרסם גם הוא הודעת גינוי: "אני מגנה בכל לשון את ההתנהגות וההתבטאויות המזעזעות של איציק זרקא הערב. אין מקום להתנהגות ולהתבטאויות כאלה בשום מקום ובשום מצב. בניגוד לדרך שבה פועלים ראשי האופוזיציה, שמגבים אלימות, סרבנות והסתה משמאל, אני לא אעבור לסדר היום על התבטאויות אלימות ופוגעניות, אפילו אם הן באות מאיש ימין".

גם שר המדע, החדשנות והטכנולוגיה, אופיר אקוניס, גינה: "כאיש ליכוד כל חייו, אני מתבייש ומגנה את דברי הבלע והזדון של זרקא. כיהודי, כישראלי וכנצר לניצולי שואה אני אומר תמיד שלעולם לא להכניס את השואה ומלחמת העולם השנייה לשיח הפוליטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully