וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס את מרגריטה לוי, חנק אותה למוות, עטף אותה בשמיכות - ונמלט

16.7.2023 / 14:29

כתב אישום הוגש נגד תושב יפו, שביצע עבירות מין בצעירה שהגיעה לאילת ורצח אותה. על פי האישומים, הוא ביצע בה שני מעשי סדום, ואחר כך הכה אותה, דקר אותה ועטף אותה בשמיכות. "מסוג המעשים האכזריים ביותר שיכול בן אנוש לבצע"

בווידאו: אחרי 20 שנה: פוענח רצח הצעירה מרגריטה לוי באילת/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד תושב יפו, אבו אלעסל, שאנס וחנק למוות את מרגריטה לוי באילת בשנת 2003. בשבוע שעבר הותר לפרסום כי בזכות בדיקת DNA הצליחה להתחקות המשטרה אחר אבו אלעסל ולהביא אותו לחקירה שהובילה להגשת כתב האישום נגדו.

על פי האישום, כמה ימים אחרי שלוי הגיעה לאילת פגש אותה אלעסל. במהלך המפגש ביניהם, ביצע בה שני מעשי סדום, שלא בהסכמתה, חנק אותה, הכה אותה בראשה, בפניה ובגפיה העליונים ודקר אותה בחזה. בהמשך, עטף אלעסל את ראשה במגבת, את גופה בשמיכות וקשר שני כבלי חשמל סביב השמיכות, השליך את גופתה על כר הדשא בפארק שכונתי ונמלט מהמקום.

מרגריטה לוי, הצעירה שנרצחה באילת בשנת 2003. ללא, אתר רשמי
התפתחות דרמטית בחקירה. מרגריטה לוי/אתר רשמי, ללא

"מעשיו של המשיב הם מסוג המעשים האכזריים ביותר שיכול בן אנוש לבצע", נכתב בבקשה לעצר את אלעסל עד לתום ההליכים. העבירות שמיוחסות לנאשם הן רצח בכוונה תחילה, רצח בנסיבות מחמירות ומעשה סדום.

הנאשם ישב בעבר בכלא 13 שנים על עבירות מין אחרות שקרו גם הן באילת, ולפני כחודשיים נעצר שוב בעקבות הצלבת DNA של המשטרה ממעצרו הקודם. החשוד המקורי, תושב מגדל העמק, נוכה לחלוטין מחשד, אולם נעצר בשנית למשך כשבועיים, כי המשטרה רצתה לבדוק את הקשר בינו ובין אלעסל.

המשפחה של מרגריטה קיבלה הודעה על ההתפתחות החקירה. בשיחה עם וואלה!, אמה של מרגריטה שיתפה בתחושותיה. "בינתיים אין הקלה, עוד יותר קשה לי כי זה התחיל עוד פעם לגלגל בראש שלי, מודה על זה שיש איזו התפתחות, מקווה שיהיה סוף להיסטוריה הנוראית הזו, מודה למשטרה שלא שכחה את המקרה אחרי הרבה שנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

השתלשלות האירועים: כך פיענחה המשטרה את רצח מרגריטה לוי

  • ביוני 2003 נמצאה גופתה של מרגריטה לוי בגינה ציבורית באילת.
  • כחודש וחצי אחרי רצח מרגריטה לוי, ביולי 2003, סמי אבו אלעסל ביצע עבירות מין באישה אחרת באילת. הוא נעצר, הורשע וישב 13 שנים בכלא.
  • המשטרה הצליבה את ה-DNA של אבו אלעסל מתוך מאגר ה-DNA, אל הדגימה שנמצאה על גופתה של מרגריטה לוי. כך, הצליחה להתאים בין שתי הדגימות - ועצרה שוב את אבו אלעסל.
תושב יפו, סמי אבו אלעסל, יואשם ברצח מרגריטה לוי באילת לפני כ-20 שנה וישב בכלא על עבירות מין באחרת. דוברות משטרת ישראל, עיבוד תמונה
החשוד ברצח מרגריטה לוי/עיבוד תמונה, דוברות משטרת ישראל

גופתה של לוי, אז חיילת משוחררת מאשדוד בת 21, נמצאה ביוני 2003 בגינה ציבורית בעיר הדרומית כשעליה סימני אלימות קשים והיא בלבוש חלקי. זאת, ארבעה ימים בלבד לאחר שהגיעה לאילת כדי לעבוד במלצרות לקראת לימודי סיעוד באוניברסיטה העברית בירושלים.

אמה היא זו שדיווחה למשטרה על היעלמותה, לאחר שלא הצליחה ליצור עמה קשר. לאחר שנמצאה גופתה, טענה המשטרה בבית המשפט כי הגינה הציבורית שבה נמצאה הגופה אינה זירת הרצח.

באותם ימים הוגדר הרצח כ"תעלומה", והמשטרה אף ביקשה את עזרת הציבור בחיפוש אחר פרטים שיסייעו בפענוח רצח. בהמשך, נעצר במסגרת הפרשה חייל משוחרר ממגדל העמק שעבד כמוכר בפיצוציה בעיר והעיד כי הכיר אותה שם. בזמנו הוא נחקר באזהרה ונעצר, אך לבסוף התיק קרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully