וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנה: פוענח רצח הצעירה מרגריטה לוי באילת

13.7.2023 / 9:30

בעזרת הצלבת DNA של תושב יפו שהורשע בעבירות מין באישה אחרת באילת, חודש וחצי אחרי רצח הצעירה - המשטרה תאשים אותו גם ברצח מרגריטה לוי, כשהייתה בת 21. אמה של מרגריטה: "בינתיים אין הקלה, מודה על ההתפתחות. מקווה שיהיה סוף להיסטוריה הנוראית הזו"

בווידאו: אחרי 20 שנה: פוענח רצח הצעירה מרגריטה לוי באילת/דוברות משטרת ישראל

תושב יפו, סמי אבו אלעסל, יואשם ברצח הצעירה מרגריטה לוי ב-2003 באילת - כך הודיעה המשטרה היום (חמישי). לפי החשד, הוא אנס אותה באילת ורצח אותה לאחר מכן. בעבר, ישב בכלא 13 שנים על עבירות מין אחרות שקרו גם הן באילת.

אבו אלעסל נעצר שוב לפני כחודשיים בעקבות הצלבת DNA של המשטרה ממעצרו הקודם, והיום הותר לפרסום עצם המעצר. החשוד המקורי, תושב מגדל העמק, נוכה לחלוטין מחשד, אולם נעצר בשנית למשך כשבועיים, כי המשטרה רצתה לבדוק את הקשר בינו ובין החשוד הנוכחי.

המשפחה של מרגריטה קיבלה הודעה על ההתפתחות החקירה. בשיחה עם וואלה!, אמה של מרגריטה שיתפה בתחושותיה. "בינתיים אין הקלה, עוד יותר קשה לי כי זה התחיל עוד פעם לגלגל בראש שלי, מודה על זה שיש איזו התפתחות, מקווה שיהיה סוף להיסטוריה הנוראית הזו, מודה למשטרה שלא שכחה את המקרה אחרי הרבה שנים".

מרגריטה לוי, הצעירה שנרצחה באילת בשנת 2003. ללא, אתר רשמי
התפתחות דרמטית בחקירה. מרגריטה לוי/אתר רשמי, ללא

השתלשלות האירועים: כך פיענחה המשטרה את רצח מרגריטה לוי

  • ביוני 2003 נמצאה גופתה של מרגריטה לוי בגינה ציבורית באילת.
  • כחודש וחצי אחרי רצח מרגריטה לוי, ביולי 2003, סמי אבו אלעסל ביצע עבירות מין באישה אחרת באילת. הוא נעצר, הורשע וישב 13 שנים בכלא.
  • המשטרה הצליבה את ה-DNA של אבו אלעסל מתוך מאגר ה-DNA, אל הדגימה שנמצאה על גופתה של מרגריטה לוי. כך, הצליחה להתאים בין שתי הדגימות - ועצרה שוב את אבו אלעסל.
תושב יפו, סמי אבו אלעסל, יואשם ברצח מרגריטה לוי באילת לפני כ-20 שנה וישב בכלא על עבירות מין באחרת. דוברות משטרת ישראל, עיבוד תמונה
החשוד ברצח מרגריטה לוי/עיבוד תמונה, דוברות משטרת ישראל

גופתה של לוי, אז חיילת משוחררת מאשדוד בת 21, נמצאה ביוני 2003 בגינה ציבורית בעיר הדרומית כשעליה סימני אלימות קשים והיא בלבוש חלקי. זאת, ארבעה ימים בלבד לאחר שהגיעה לאילת כדי לעבוד במלצרות לקראת לימודי סיעוד באוניברסיטה העברית בירושלים.

אמה היא זו שדיווחה למשטרה על היעלמותה, לאחר שלא הצליחה ליצור עמה קשר. לאחר שנמצאה גופתה, טענה המשטרה בבית המשפט כי הגינה הציבורית שבה נמצאה הגופה אינה זירת הרצח.

באותם ימים הוגדר הרצח כ"תעלומה", והמשטרה אף ביקשה את עזרת הציבור בחיפוש אחר פרטים שיסייעו בפענוח רצח. בהמשך, נעצר במסגרת הפרשה חייל משוחרר ממגדל העמק שעבד כמוכר בפיצוציה בעיר והעיד כי הכיר אותה שם. בזמנו הוא נחקר באזהרה ונעצר, אך לבסוף התיק קרס.

  • עוד באותו נושא:
  • אילת
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully