וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו עבר בדיקות לב נוספות: "יצאו תקינות, צפוי להשתחרר היום"

לאחר שאושפז בעקבות "התייבשות", רה"מ עבר בדיקת EPS בצנתור שיצאה תקינה. לשכתו מסרה כי הוא מרגיש טוב, וכנראה ישתחרר מבית החולים בהמשך היום. נתניהו פונה אתמול למיון לשיבא משום שהתמוטט ונפל בביתו

בוידאו: נתניהו אחרי שפונה לשיבא: "מרגיש טוב, ביליתי בשמש בלי כובע ומים - לא רעיון טוב"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש הממשלה בנימין נתניהו יעבור הבוקר (ראשון) בדיקות קרדיולוגיות נוספות בבית החולים שיבא תל השומר שבו הוא מאושפז, גורמים בלשכתו העריכו כי הוא צפוי להשתחרר בהמשך היום. בלשכתו אישרו שהוא ימשיך לעבר בדיקות: "הבדיקות תקינות, מצבו טוב מאוד והוא צפוי להשתחרר בהמשך היום". נתניהו עבר בדיקת EPS בצנתור, שיצאה תקינה.

אתמול, נתניהו פונה לבית החולים לאחר שאיבד את הכרתו בביתו והתמוטט. לאחר מכן פרסם סרטון שבו הודה לצוותים הרפואיים שטיפלו בו, וסיפר: "ביליתי עם רעייתי בשמש, זה לא רעיון טוב". מלשכתו נמסר כי הוא יישאר במשך הלילה בבית החולים להמשך השגחה בהמלצת רופאיו. בבית החולים טענו כי הוא נשאר במחלקה הקרדיולוגית, למרות הטענות כי התייבש.

"אנחנו עוברים גל חום, ביליתי בכנרת בלי כובע ובלי מים", המשיך נתניהו בסרטון. "אז קודם כל אני רוצה להודות לכם על הדאגה ולצוותים המצויינים בשיבא שקיבלו אותי. ברוך השם אני מרגיש מאוד טוב יש לי רק בקשה אחת מכם אנחנו עובדים גל חום במדינה, אז אני מבקש שתהיו פחות בשמש, תשתו יותר מים ושיהיה לכולנו שבוע טוב".

בנימין נתניהו אחרי פינוי לבית החולים שיבא תל השומר. לשכת ראש הממשלה, אתר רשמי
בנימין נתניהו בבית החולים/אתר רשמי, לשכת ראש הממשלה

נתניהו חש בשעות אחר הצהריים כאבים בחזה, ולאחר בדיקה, הפרמדיק של היחידה לאבטחת אישים ביקש לפנותו לבית החולים. עם הגעתו, בבית החולים שיבא הזעיקו את מנהל המחלקה הקרדיולוגית. גורם בסביבתו הדגיש כי הוא נכנס לבית החולים בהכרה מלאה.

כמו כן, מקורות בבית החולים שיבא סיפרו לוואלה! שלאחר שאיבד את הכרתו, נתניהו התמוטט וראשו נחבט בחוזקה ברצפה. נתניהו עבר בבית החולים סדרת בדיקות ובהן הדמייה מוחית כדי לוודא שלא נגרם נזק כתוצאה מחבטת ראשו ברצפה ובנוסף, הערכה של אלקטרופיזיולוג (שמטפל בהפרעות בקצב הלב) בבית החולים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנרת יום לפני שהתעלף בביתו 15 ביולי 2023. ללא, אתר רשמי
נתניהו בכנרת בסוף השבוע האחרון/אתר רשמי, ללא

בבית החולים שיבא מסרו כי ההחלטה להשאיר את נתניהו להשגחה התקבלה בשל גילו המבוגר של ראש הממשלה. במחלקה הקדיולוגית יש חדר מבודד שמאפשר לאבטח אותו באופן שלא פוגע בתפקוד בית החולים והוא קרוב למיון. כמו כן, הוסיפו כי הבדיקות הלבביות של נתניהו תקינות. עם זאת, בכירי הקרדיולוגים הוזעקו למחלקה: מנהל היחידה לטיפול נמרץ לב פרופ' שלמה מטצקי, מנהל מרכז הלב, חזה וכלי דם פרופ' אהוד רענני. ומנהל המערך הקרדיולוגי פרופ' עמית שגב.

בלשכתו מסרו מוקדם יותר כי "ראש הממשלה בילה אתמול בכנרת שעות החום והיום התלונן על סחרחורת קלה. בהמלצת רופאו האישי, ד"ר צבי ברקוביץ, הגיע למיון המרכז הרפואי שיבא. הבדיקות הראשוניות יצאו תקינות ולא נמצא שום ממצא. ההערכה הראשונית היא התייבשות. בהמלצת הרופאים ראש הממשלה ממשיך לעבור בדיקות שגרתיות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully