וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: המדינה יכולה להסתדר בלי כמה טייסות, אבל לא בלי ממשלה

הציטוט, שפורסם הבוקר בטורו של עמית סגל בידיעות אחרונות, הוא חלק ממגמת ההחרפה של נתניהו וממשלתו את ההתקפות כלפי המילואימניקים והטייסים שהודיעו על הפסקת שירות ההתנדבות שלהם. השר ישראל כ"ץ כתב: הטייסים מקרבים סכנת מלחמה מול נסראללה

בנימין נתניהו על מדיניות האכיפה מול ההפגנות והמחאות/אנה ברסקי

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בשיחות סגורות כי "המדינה יכולה להסתדר בלי כמה טייסות, אבל לא יכולה להסתדר בלי ממשלה". הציטוט, שפורסם הבוקר (שישי) בטורו של עמית סגל בידיעות אחרונות, הוא חלק ממגמת ההחרפה של נתניהו וממשלתו את ההתקפות כלפי המילואימניקים והטייסים שהודיעו על הפסקת שירות ההתנדבות שלהם.

בהקלטות שפרסמה ביום רביעי מוריה אסרף-וולברג בחדשות 13 נשמע נתניהו אומר בישיבת הממשלה: "אני לא יכול לדמיין חומרת דברים גדולה יותר, של ארגון הפרה המונית כזאת של חוק השירות או אם תרצה של סרבנות. זה בלתי ניתן... זה פשוט אי אפשר לתפוס את זה!".

בנימין נתניהו בישיבת הממשלה, ירושלים. 9 ביולי 2023. ג'רוזלם פוסט, מארק ישראל סלם, פול
תוקף את הטייסים המוחים. נתניהו/פול, ג'רוזלם פוסט, מארק ישראל סלם

בהמשך, הגיב איסמן וטען כי כל קריאה לסרבנות נבחנת לגופה, לכך הגיב נתניהו, "כל מקרה לגופו? זה מקרה שפוגע בגוף המדינה, בביטחון המדינה", אמר. "אלוהים אדירים, לביטחון המדינה", הוסיף, והכה על השולחן בתום דבריו. "זו לא רק ההשבתה של יכולות, זה גם מה זה עושה לכוח ההרתעה שלנו. אני לא אביא כאן דוחות מודיעניים, אם תרצו בדלתיים סגורות אני אראה לכם מה זה עושה, זה לא דבר קטן".

שר האנרגיה והתשתיות וחבר הקבינט המדיני ביטחוני, ישראל כ"ץ, תקף היום בטוויטר את הטייסים המוחים. "הטייסים שמצהירים שיסרבו לשרת בצה"ל בגלל התנגדות לחקיקה המשפטית מעודדים את נסראללה לחשוב שאם יתקוף את ישראל, לא תהיה לה היכולת להנחית מכת מנע או לשתק את מקורות ירי הטילים. זהו מעשה חמור שמקרב סכנת מלחמה", כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully