וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוול סטריט ג'ורנל במתקפה חריפה: ביידן מתייחס לנתניהו גרוע יותר מאל איראן

מאמר המערכת בעיתון האמריקני המרכזי ביקר את נשיא ארה"ב, וטען כי היחס שלו לנתניהו הוא "לא הדרך להתייחס לבעל ברית דמוקרטי, שהוא חלק מהאינטרסים של ארה"ב". לטענת הוול סטריט ג'ורנל, "בזמן שביידן מערער את ממשלת נתניהו, חמאס ואיראן צוברים כוח"

ג'ו ביידן נגד בנימין נתניהו: "לא אזמין את נתניהו לבית הלבן בקרוב. ישראל לא יכולה להמשיך בדרך הזו"/צילום: לפי סעיף 27 א'

מאמר המערכת בעיתון האמריקני המרכזי וול סטריט ג'ורנל מבקר היום (שישי) את נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן על יחסו לישראל. "הנשיא והממשל שלו מתייחסים לראש הממשלה בנימין נתניהו ולקואליציה שלו גרוע יותר מאשר לשליטים באיראן", נטען.

בעיתון החדשות האמריקני מתחו ביקורת על ביידן, על כך שמסרב נמרצות להזמין את נתניהו לבית הלבן. "ראש הממשלה כבר שינה מסלול והסכים למתן את הרפורמה המשפטית - פרשה פנים-ישראלית שלנשיא ארצות הברית אין עסק בה", נכתב במאמר. "זו לא הדרך להתייחס לבעל ברית דמוקרטי שהוא חלק מהאינטרסים של ארצות הברית".

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בבית הלבן, 7 ביולי 2023. רויטרס
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בבית הלבן, 7 ביולי 2023/רויטרס

עוד נכתב במאמר, כי הישראלים יודעים להתווכח על המהפכה המשפטית - "גם בלי הפרשנות של ביידן". מערכת האתר המשיכה לתקוף את ביידן ולטעון כי "מדיניותו כלפי ישראל הייתה לא יעילה. בזמן שביידן מערער את ממשלת נתניהו, חמאס ושלוחות איראן צוברים כוח בגדה המערבית ומפעילים חזית נוספת נגד ישראל".

לבסוף סיכמו, "בעוד טהראן מסלימה עם התקפות הפרוקסי שלה ודוחה את דרישות הגרעין של ארצות הברית, ביידן תוקף דיפלומטית את ישראל".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
רה"מ בנימין נתניהו, ישיבת ממשלה, 12 במרץ 2023. רויטרס, עיבוד תמונה
רה"מ בנימין נתניהו, ישיבת ממשלה, 12 במרץ 2023/עיבוד תמונה, רויטרס

בתחילת השבוע, ביידן אמר בריאיון לרשת CNN כי הממשלה בישראל היא "מהקיצוניות ביותר" שראה אי-פעם, על רקע עמדותיהם של חלק משריה בנוגע לבנייה בהתנחלויות. בהמשך הריאיון נשאל ביידן מדוע ראש הממשלה בנימין נתניהו לא הוזמן עוד לבית הלבן, והשיב בהתחמקות כי הנשיא יצחק הרצוג יגיע בקרוב לביקור בוושינגטון.

עוד אמר הנשיא הדמוקרטי בריאיון לרשת הטלוויזיה האמריקנית כי הוא עדיין מאמין בפתרון שתי המדינות כדרך לסיים את הסכסוך בין ישראל לפלסטינים. "זאת לא רק אשמתה של ישראל בגדה המערבית, אבל הם חלק מהבעיה, במיוחד אלו בממשלה שאומרים 'אנחנו יכולים להתיישב בכל מקום שאנחנו רוצים', אין להם זכות להיות כאן וכו'", המשיך ביידן במתקפה על חברי הממשלה. "אני חושב שאנחנו מדברים איתם בקביעות, מנסים לרכך את מה שקורה ומקווים שביבי ימשיך להתקדם לעבר התמתנות ושינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully