וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם למנהלת רשות החברות: "אל תפני אליי יותר. המשנה ליועמ"שית שותף לפוטש"

השר במשרד המשפטים שיגר מכתב מענה לטענותיה של מיכל רוזנבוים, ובו טען כי "התנהלותה מעלה חשד חמור לעבירות של טוהר המידות". לאחר שהודיע שיסיר אחריותו ממנה, עקץ השר: "תמשיכי לפנות למנהלך הישיר ושותפך לפוטש גיל לימון"

בוידאו: דודי אמסלם במתקפה חריפה במליאת הכנסת/ערוץ הכנסת

השר במשרד המשפטים, דודי אמסלם, שיגר היום (חמישי) מכתב מענה למנהלת רשות החברות הממשלתית, מיכל רוזנבוים, שבו השיב השר על טענותיה של רוזנבוים כי מופעלים עליה לחצים פסולים. במכתב דרש אמסלם מרוזנבוים: "מבקש ממך לא לפנות אליי יותר".

דוד אמסלם, הכנסת. דצמבר 2022. ראובן קסטרו
דוד אמסלם, הכנסת. דצמבר 2022/ראובן קסטרו

במכתב כתב אמסלם: "גברתי הנכבדה, לאור התנהלותך הקלוקלת, לא אהיה שותף למשחק הזה שאת משחקת בו", והוסיף: "בהמשך להתנהלותך השערורייתית, המעלה אף חשד חמור לעבירות על טוהר המידות - אני מסיר את אחריותי ממך ולא מעוניין במכתבייך התכופים".

לסיום, עקץ השר אמסלם את המנהלת: "את מוזמנת להמשיך ולפנות למנהלך הישיר, חברך הטוב ושותפף לפוטש, גיל לימון".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עו"ד מיכל רוזנבוים , מנהלת רשות החברות הממשלתיות. דוברות משרד האוצר, אתר רשמי
עו"ד מיכל רוזנבוים , מנהלת רשות החברות הממשלתיות/אתר רשמי, דוברות משרד האוצר

על רקע ניסיונותיו של השר אמסלם להעביר את רשות החברות ממשרד האוצר לתחום אחריותו - שיגרה רוזנבוים, לפני כשבוע, מכתב חריף לשר אמסלם שבו טענה שמופעלים עליה לחצים פסולים: "בימים האחרונים החמרת באופן משמעותי את הטון הבוטה שבו אתה פונה אלי ומתנסח כלפי ובחרת להטיח בי שורה של הכפשות והאשמות שווא, תוך פגיעה חמורה בשמי הטוב, ותוך הפצת הדברים ברבים. כך למשל במכתבך שבנדון ייחסת לי שקרים והטעיות וטענת כי ביצעתי עבירת משמעת. מפרסומים פומביים אף למדתי כי הרחקת לכת וייחסת לי מעשים פליליים ופגיעה בטוהר המידות".

גיל לימון. דוברות משרד המשפטים, אתר רשמי
גיל לימון/אתר רשמי, דוברות משרד המשפטים

רוזנבוים טענה אז כי היא סבורה שדבריו של אמסלם הם חלק ממזימה להדיח אותה מתפקידה, כדי להקל עליו לעשות כרצונו בחברות הממשלתיות, והוסיפה: ""אני רואה חשיבות להבהיר באופן הברור ביותר: ניסיון להלך עלי אימים לא יצלח, אינני יראה מפני התמודדות על אמת מקצועית ועל הגנת האינטרס הציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully