וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר אליהו על פרישת הניצב: "שמח שהוא עוזב, צריך להוציא את המוגלה"

לאחר שמפקד מחוז תל אביב היוצא, עמי אשד, הודיע כי הוא עוזב את המשטרה בעקבות הדחתו, השר מעוצמה יהודית הביע שמחה ב-103FM על המהלך וקרא לו בכינויי גנאי. לטענת השר, המפכ"ל היה זה שרצה להעביר את הניצב מתפקידו. "הוא התחיל לקחת זווית פוליטית"

בווידאו: לאחר התפטרות ניצב עמי אשד, הפגנות ברחבי הארץ/מערכת וואלה

השר עמיחי אליהו (עוצמה יהודית) כינה הבוקר (חמישי) "מוגלה" את מפקד מחוז תל אביב הפורש, ניצב עמי אשד, וסיפר כי הוא שמח על החלטתו לעזוב את המשטרה. "שמח שאשד עוזב את המשטרה, אין שמח ממני צריך להוציא את המוגלה הזה", אמר השר בריאיון בתוכנית "שבע תשע" עם ניסים משעל וטל שלו ב-103FM. "הוא פוליטיקאי".

אליהו טען כי המפכ"ל, קובי שבתאי, היה זה שרצה להעביר את אשד מתפקידו. לדברי השר, "מי שיצא נגדו היה מפכ"ל המשטרה, הוא רצה לסיים את תפקידו". בהמשך שוב תקף את הניצב הפורש בעקבות מדיניותו כלפי ההפגנות נגד המהפכה המשפטית בתל אביב: "הוא התחיל לקחת זווית פוליטית, ציפו ממנו שיהיה שיוויון, ציפו ממנו לקיים פקודות. אחד הדברים שחשוב להקפיד עליהם בכל מדינה דמוקרטית זה עיקרון השיוויון. כשקבוצה מסוימת היא פריווילגית ומקבלת יחס מועדף, זה יוצא חוסר אמון ועלול להוביל לאנרכיה ואיבוד השלטון".

עמיחי אליהו, עמי אשד. יונתן זינדל פלאש 90, ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
עמיחי אליהו ועמי אשד/עיבוד תמונה, יונתן זינדל פלאש 90, ראובן קסטרו

בעקבות הדחתו של אשד עשרות אלפים הפגינו אתמול עד שעות הלילה המאוחרות בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. בעוד השרים וחברי הכנסת השונים מהקואליציה הרבו לתקוף את המפגינים ולמתוח ביקורת על מערכת אכיפת החוק נגד מה שכינו "אכיפה בררנית" של המשטרה, בכאן 11 דיווחו כי המפכ"ל הורה לשוטרים במרחבים השונים להכיל את ההפגנות ולהימנע מפינויים אלימים, בניגוד למדיניות שמבקש ליישם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

  • עוד באותו נושא:
  • עמי אשד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully