וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פעילות נרחבת": דף המסרים של הליכוד על המבצע בג'נין

3.7.2023 / 10:53

חברי כנסת ושרים קיבלו מדוברות המפלגה דף שבו התבקשו שלא להשתמש במילה "מבצע" כדי לתאר את פעילות צה"ל בג'נין. לפי מסרי הליכוד, הקבינט לא כונס כדי לשמור על סודיות: "נתניהו וגלנט החליטו על יציאה לפעולה לפני 10 ימים, לא כל סיכול ופעולה דורשים כינוס קבינט"

בווידאו: צה"ל יצא למבצע בג'נין: מטרות הותקפו מהאוויר, כוחות רבים מקיפים את העיר/רויטרס, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חברי כנסת ושרים מהליכוד קיבלו הבוקר (שני) מדוברות המפלגה את דף המסרים בנוגע לפעילות צה"ל בג'נין, התבקשו להשתמש במושג "פעולה נרחבת", ולא ב"מבצע" וכן תודרכו כיצד לענות אם הם נשאלים מדוע לא כונס הקבינט המדיני-ביטחוני.

לפי מסרי הליכוד, הקבינט לא כונס מסיבות של שמירה על סודיות. "ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט החליטו על היציאה לפעולה לפני 10 ימים, בשיתוף של כלל ראשי זרועות הביטחון", נכתב בדף המסרים: "לא כל סיכול ופעולה דורשים כינוס קבינט, במיוחד לא אלו שיש בהם צורך בשמירה על סודיות".

פעילות כוחות צה"ל, ג'נין, 3 ביולי 2023. דובר צה"ל
"פעילות נרחבת". כוחות צה"ל בג'נין הבוקר/דובר צה"ל

עוד נכתב בדף המסרים כי "כפי ששינינו את המשוואה מול חמאס בשומר חומות, כפי ששינינו את המשוואה מול הג'יהאד האסלאמי ב'מגן וחץ', כך גם הפעם נשנה את המשוואה מול קיני הטרור בג'נין. המטרה היא לסיים את תפקיד של ג'נין כעיר מקלט לטרור".

"בג'נין גדל דור שלם שלא מכיר את כוחו של צה"ל, הגיע הזמן לתת להם תזכורת", נכתב בדף, שמבקש מחברי הליכוד לא 'לחרוג' מתוכנו בשל "התקופה הרגישה". "זרועו הארוכה של צה"ל תגיע לכל מי שיסכן את מדינת ישראל ואזרחיה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הריסות כתוצאה פעילות כוחות צה"ל, ג'נין, 3 ביולי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פעילות צה"ל בג'נין, היום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הלילה, יצא צה"ל למבצע צבאי בג'נין, בעקבות התעצמות הטרור בעיר בתקופה האחרונה. המבצע החל בסביבות השעה 1:00 בלילה, כשכוחות צה"ל תקפו תשתיות טרור באזור ג'נין. בין היתר, תקף צה"ל מהאוויר חמ"ל של גורמי טרור, וכוחות קרקעיים רבים הגיעו לעיר. במקביל, צה"ל העלה את הדריכות מול האפשרות לשיגורי רקטות מרצועת עזה בתגובה לפעילות.

דובר צה"ל דניאל הגרי הסביר כי תכלית הפעילות היא סיכול יכולות טרור ופגיעה במבוקשים, מעבדות ואמצעי לחימה, והבהיר כי מטרת הכוחות היא לא לכבוש את מחנה הפליטים. לפי הגרי, פתיחת המבצע הפתיעה את האויב, בעיקר בעקבות התקיפה האווירית של פעילים ואתרים שחשב שצה"ל לא מכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully