וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי שב"כ נגד נתניהו: שיקר שהארגון הדפיס כרזת רבין במדי SS

יותר מ-300 בכירי שירות הביטחון, בהם 5 ראשי הארגון לשעבר, קראו לרה"מ לחזור בו מדבריו שכתב בספרו, לפיהם שב"כ הדפיס שלט של רבין במדי קצין נאצי, שהופץ באחת ההפגנות נגדו. "שקרים ועיוותי עובדות, ניסיון לשכתב את ההיסטוריה"

מיכאלי: "רבין נרצח רצח פוליטי בשיתוף פעולה של בנימין נתניהו"/ישראל היום

יותר מ-300 בכירי שב"כ לשעבר, בהם חמישה ראשי שירות, פרסמו הערב (ראשון) קריאה לראש הממשלה בנימין נתניהו לחזור בו מדבריו, לפיהם שב"כ הדפיס שלט של יצחק רבין במדי קצין נאצי. בספרו "ביבי - סיפור חיי", נתניהו טען כי "אבישי רביב (שמפניה), שחילק את הכרזה, היה סוכן שב"כ שהוטל עליו להסית את מפגיני הימין הדתי (...). איזה אבסורד: הואשמתי בהסתה נגד ראש ממשלה באמצעות כרזה ביתית שהדפיס שב"כ".

בכירי שב"כ לשעבר, בהם 18 ראשי אגפים (דרגה המקבילה לאלוף בצה"ל), כינו את הדברים "שקרים ועיוותי עובדות", וטענו כי הם פוגעים "בלגיטימיות ובממלכתיות של השירות ובביטחון המדינה". עמי איילון ראש שב"כ לשעבר, תקף את נתניהו וטען כי "הניסיון שהוא עושה בספרו לשכתב את ההיסטוריה הוא חלק מתהליך הקיטוב והפילוג שהוא מוביל מרגע כניסתו לפוליטיקה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ישיבת ממשלה, 11 ביוני 2023. אלכס קולומויסקי, אתר רשמי
נתניהו/אתר רשמי, אלכס קולומויסקי
שלטי הסתה נגד יצחק רבין במדי נאצי. פלאש 90, פלאש 90
שלטי הסתה נגד יצחק רבין במדי נאצי/פלאש 90, פלאש 90

במכתב הסבירו ראשי שב"כ לשעבר כי מי שהכין את הכרזה של רבין במדי SS הוא ש', חרדי שהיה בן 16 בעת האירוע, צילם אותה כמה פעמים במכונת צילום בחנות בירושלים והדפיס ממנה שבעה עותקים, שכמה מהם לקח אבישי רביב. בחקירתו, הודה ש' כי הוא זה שהכין והדפיס את הכרזה. בין היתר, חתמו על המכתב גם המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך, ששירת בשב"כ, ואיש השב"כ לשעבר דביר קריב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully