וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13.5 שנות מאסר לקובי סטרוג, שהורשע בניסיון רצח בת זוגו

בנוסף למאסר, בית המשפט גזר על האב השכול מאסר על תנאי ופיצוי למתלוננת. סטרוג הורשע בניסיון הרצח של ג', אישה עמה ניהל קשר זוגי לפני כ-3 שנים, ובשיבוש מהלכי משפט. "סטרוג תכנן את הרצח באופן מחושב ומתוחכם, בקור מקפיא דם, שרק בנס לא התממש"

בווידאו: האב השכול שמואשם בניסיון רצח: "התפוצצתי - לא חשבתי שזה יגיע לזה"/מערכת וואלה!
קובי סטרוג במהלך דיון בעניינו בבית המשפט המחוזי בירושלים 16 בנובמבר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
קובי סטרוג במהלך דיון בעניינו בבית המשפט המחוזי בירושלים. נובמבר 2021/פלאש 90, יונתן זינדל

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (שני) על יעקב (קובי) סטרוג 13.5 שנות מאסר, מאסר על תנאי ופיצוי למתלוננת בסך 250 אלף שקלים. סטרוג יצוין, הורשע בניסיון הרצח של ג', אישה עמה ניהל קשר זוגי לפני כשלוש שנים, וגם בשיבוש מהלכי משפט.

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), באמצעות עו"ד זהר גיאת, ביקשה להשית עליו 15 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי משמעותי למתלוננת. "הנאשם תכנן את הרצח באופן מחושב ומתוחכם, בקור מקפיא דם, שרק בנס לא התממש. במהלך ניהול המשפט הנאשם לא לקח אחריות על הפגיעה הפיזית והנפשית הקשה במתלוננת", נמסר בהודעת הפרקליטות בנושא. "מעשיו של הנאשם לא נבעו מהתלקחות רגעית עקב אובדן הקשר הזוגי עם המתלוננת או מחמת קנאה. כי אם גמלה החלטה בלבו של הנאשם שלא להמשיך במערכת הזוגית ורצונו היה ליטול מהמתלוננת את חייה".

עורך דין אבי חימי, המייצג את סטרוג, מסר בתגובה: "גזר הדין מחמיר מדי עם מרשי ומתעלם לחלוטין מנסיבותיו הייחודיות. בכוונתנו להגיש ערעור לבית המשפט העליון, בו נשטח את השגיאות הרבות שנפלו בפסק הדין, גם בעניין ההרשעה וגם בעניין העונש".

סטרוג הוא אביו של סמ"ר שחר סטרוג, שנהרג מפליטת כדור בבסיס צה"ל ב-2018.

קובי סטרוג. אתר רשמי, מערכת וואלה!
קובי סטרוג/מערכת וואלה!, אתר רשמי

ביום שני, 3 באוגוסט 2020, בשעות הבוקר המתינה ג', אישה בשנות ה-50 לחייה, בצפייה דרוכה בביתה בהר אדר בהרי ירושלים לבן זוגה ב-13 שנים האחרונות, קובי סטרוג, לאחר שסיכמו על חשיפת הקשר הרומנטי בפני משפחתו של סטרוג ועל רצונם לחיות חיים משותפים באופן גלוי.

באותו בוקר, התקשר אליה סטרוג ואמר כי בכוונתו לבקר אותה בביתה "כדי לנשום אותה, שיהיה לו כוח לעשות את המעבר" שתוכנן לאותו יום. עם הגעתו לדירה, ישבו השניים לשתות קפה במרפסת הדירה, ואז לבקשתו היא עברה לשבת על כיסא בפינת האוכל, ועצמה את עיניה בכדי לקבל את המתנה שהביא לה "כדי להוריד את הלחץ" מהמעבר הצפוי.

או אז, ללא כל הודעה וסימנים מקדימים, הוא החל להכות אותה באכזריות בראשה בעזרת חפץ כשהוא עוטה כפפות בכדי להביא למותה. הוא עזב את המקום לאחר שסבר כי היא ללא רוח חיים.

זירת ניסיון רצח. אתר רשמי, מערכת וואלה!
זירת ניסיון הרצח/מערכת וואלה!, אתר רשמי

כתוצאה מהמכות, לפי כתב האישום, היא נפלה לרצפה, אך סטרוג המשיך להכות אותה בראשה ובעורפה בכוח רב, למרות תחנוניה, וגרם לה לדימום מסיבי מהגולגולת, האוזן והעורף. "כמה שתתמוטטי יותר מהר - זה ייגמר יותר מהר", הטיח בה במהלך התקיפה. בשלב מסוים, לאחר שחשב כי הצליח להביא למותה החל סטרוג לצאת מהדירה, אך כשהבחין שג' עדיין בחיים אמר לה: "מה, את לא מתה?" - וחזר להכות אותה.

לאחר שסיים להכות אותה, הוא נעל את הדירה, עזב את המקום תוך שהוא מנסה לטשטש את עקבותיו באמצעות נסיעה ברכבה למודיעין, ומשם במונית לעבודה, שם המשיך בשגרת יומו.

בינתיים, בכוחותיה האחרונים, הצליחה ג' לצאת ולפתוח את דלת המרפסת, וקראה לשכנה לעזרה. זו הזעיקה כוחות הצלה שפינו אותה להמשך טיפול בבית החולים הדסה עין כרם. היא אושפזה שם במשך שבועיים, כשבמסגרת הטיפולים לשיקום מצבה היא נזקקה לכ-60 תפרים בראשה, 20 תפרים בעורפה ו-6 תפרים באוזנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully