וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת הזוג של האב השכול הנאשם בניסיון רצח: "שכבתי מלאה דם, והוא הרביץ והרביץ"

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 11:20

ג', זוגתו לשעבר של קובי סטרוג, העידה בביהמ"ש המחוזי בירושלים על היום בו ניסה לרצוח אותה, רגע לפני שעברו לגור יחד. "הוא אמר 'קניתי לך מתנה להוריד את הלחץ' - ואז הרגשתי את המכה", שחזרה. אז, סיפרה, הוא יצא מהחדר, וכשחזר שאל אותה "למה את לא מתה?"

ג', בת זוגו לשעבר של קובי סטרוג המואשם בניסיון לרצוח אותה, העידה הבוקר (ראשון) בבית המשפט המחוזי בירושלים. בעדותה, שחזרה את אירועי היום בו הכה אותה בביתה בהר אדר עד שאיבדה הכרה ונזקקה לאשפוז, רגע לפני שהיו אמורים לעבור לגור ביחד. סטרוג הוא אביו של חייל יחידת דובדבן שחר סטרוג שנהרג מפליטת כדור במרץ 2018.

בפתח דבריה, ג', בשנות ה-50 לחייה, סיפרה כי הכירה את סטרוג כשהתחילה לעבוד בחברה בבעלותו. "אחרי 8-7 חודשים הוא התחיל איתי". התובע שאל אם היא נענתה לחיזורים, וג' השיבה בחיוב והסבירה "נעניתי לבקשתו כי הייתי צריכה את העבודה. בהתחלה הם היו יחסים. ככה זה נמשך שנה וחצי. כמובן שהיה קשר של נאמנות, לדאוג לעסק, אחרי שנה וחצי התחלתי להתאהב בו".

המתלוננת והנאשם קובי סטרוג, המואשם בניסיון רצח ושיבוש מהלכי משפט לאחר שתקף בחפץ חד אישה שאיתה ניהל רומן במשך 13 שנים בדיון בבית המשפט 
12 בספט 2021. TPS
"הוא אמר שהוא מקבל ממני כוחות". סטרוג בבית המשפט/TPS

ג' סיפרה ב-2018, השנה בה בנו של סטרוג נהרג, הייתה "חלק בלתי נפרד" מהאבל. "הייתי כל יום בשבעה. הדבר הראשון שהוא עשה אחרי השבעה היה הקעקוע, הדבר השני היה לבוא אליי. כל 20 בחודש ביום הפטירה הוא דאג להיות אצלי כי הוא אמר שהוא מקבל ממני כוחות".

השנה תכננו השניים לעבור לגור ביחד. אולם, ביום בו סטרוג היה אמרו לספר לבתו כי הוא עוזב את הבית, הגיע לביתה של ג' וניסה לרצוח אותה. "קובי התקשר אלי ברבע לשמונה, אמרתי לו שלא הצלחתי להרדם מרוב התרגשות, שראיתי סדרות עד אמצע הלילה", תיארה. "הוא אמר לי אולי אני אבוא אלייך יותר מאוחר. אמרתי לו שלא צריך, גם ככה אתה בא בערב. כל הזמן היה לי חשוב שהוא לא יתעייף. הוא אמר לי אני לא יודע, אני צריך לראות אותך את נותנת לי כוח".

עוד בוואלה!

האב השכול מואשם בניסיון רצח: "ביקש שאעצום עיניים - והיכה אותי בראש"

לכתבה המלאה

"רציתי לעשות לך הפתעה"

"ישבתי בבית, שתיתי קפה, פתאום אני רואה שהוא יורד אל הבית. הופתעתי. הוא חייך. רציתי לעשות הפתעה, הראיתי לו שהכנתי לו לאכול הוא אמר אני אוכל בערב", אמרה ג'. "ישבנו בחוץ, שתיתי קפה. ואז הוא אמר 'קניתי לך מתנה'. שאלתי למה, והוא אמר 'את מתרגשת מהיום אז קניתי לך מתנה להוריד את הלחץ, בואי ניכנס הביתה'".

"נכנסתי לסלון. הוא אמר בסלון זה לא טוב, אז ישבתי בפינת האוכל והוא הושיב אותי כך שהמשענת תהיה בצד שלי ולא בגב. הוא אמר לי 'תעצמי עיניים ותבטיחי לי לא לפתוח'. עצמתי עיניים, והוא אמר 'אל תפתחי אל תפתחי' ואמרתי לעצמי כמה זמן לוקח להוציא טבעת מהכיס", המשיכה. "הרגשתי מכה כזו. נפלתי לרצפה, תוך כדי שאני נופלת חשבתי שהתקרה נופלת וצעקתי לו קובי כי פחדתי שקרה לו משהו. דאגתי לקובי, לא דאגתי לי".

המתלוננת והנאשם קובי סטרוג, המואשם בניסיון רצח ושיבוש מהלכי משפט לאחר שתקף בחפץ חד אישה שאיתה ניהל רומן במשך 13 שנים בדיון בבית המשפט 
12 בספט 2021. TPS
"הרגשתי מכה ונפלתי לרצפה". ג' בבית המשפט עם עורך דינה אריאל עטרי/TPS

היא סיפרה כי סטרוג המשיך והכה אותה בראשה. "הוא אמר לי רצית להרוג את הבת שלי. אמרתי לו רציתי שתיקח אותה לפסיכולוגית. באיזשהו שלב ראיתי את הגב שלו וראיתי אותו הולך וחשבתי שהוא הלך. כשהייתה נקודה שהצלחתי לפתוח את העיניים ראיתי שהוא עם כפפות. ראיתי אותו יוצא עם מגב. עוד פעם בלי להבין כלום ניסיתי כמה שניות להתרומם, עד שהצלחתי להתרומם עם החלק העליון הוא חזר שוב. אז הוא 'אמר לי את לא מתה'. אז אמרתי לו למה קובי, תעזור לי".

בעוד סטרוג מחזיק את ראשו בין ידיו ולא מסתכל לעברה, סיפרה ג' כי "הוא אמר ששחר ידע שאבא שלו עבריין. 'כמה שתמותי יותר מהר ככה זה ייגמר יותר מהר'. הוא המשיך והמשיך להרביץ כל הזמן. עד שבאיזשהו מקום ראיתי את הסיטואציה מלמעלה. ראיתי מלמעלה איך אני שוכבת והכול דם והוא מעליי מרביץ ומרביץ. ככה ראיתי את זה ככה שניות או כמה דקות. אני לא יודעת".

"אני לא יודעת כמה זמן שכבתי שם, כשהתעוררתי הבנתי שהוא לא נמצא, התחלתי לזחול לכיוון הדלת. הטלפון כל הזמן מונח במקום מסוים, ואז ראיתי שהטלפון לא שם. נתליתי על הידית, היא לא נפתחה, המפתחות לא היו בדלת. יש לי חלון גדול עם תריס חשמלי. זחלתי, השכנה ראתה אותי והזעיקה שכן נוסף והגיע אמבולנס, משטרה וכל הזמן שאלות ובית חולים".

ג' אושפזה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים במשך שבועיים. במסגרת הטיפולים לשיקום מצבה היא נזקקה לכ-60 תפרים בראשה, 20 תפרים בעורפה ושישה תפרים באוזנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully