וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא לא נענתה לחיזורים, אז הוא ניסה להרעיל את בן זוגה: הרופא המרדים הואשם בניסיון רצח

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 11:57

בכתב האישום שהוגש נגד הרופא, אסף קרפל בן 37, נטען כי הוא התגנב לביתה של האישה אחריה חיזר באמצעות מפתח שגנב ממנה. הוא תקף בשוקר חשמלי את בן זוגה שישן באותו זמן במיטה, תוך שניסה להזריק לו חומר ממית. האישה היא רופאה שהכיר במסגרת עבודתם בבית חולים

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד אסף קרפל, בן 37, על ניסיון רצח, זאת לאחר שניסה לפגוע בבן זוגה של אישה אחריה חיזר. האישה היא רופאה אותה הכיר במסגרת עבודתו כרופא מרדים בבית חולים. עוד הוא נאשם בגניבה ובהתפרצות למקום מגורים ובפגיעה בפרטיות.

על פי כתב האישום, קרפל הכיר את המתלוננת במסגרת עבודתו כרופא ובין השניים נוצרו קשרי חברות. הוא נהג לעקוב אחריה, ושלח לה הודעות ומיילים רבים בהם פירט בפניה את אהבתו אליה ואת רצונו בקשר חברי או רומנטי עמה. בשלב מסוים, הוא החליט להביא למותו של בן זוגה, ולצורך כך גנב את מפתח ביתה ושני מזרקים וחומר ממית מבית החולים.

קרפל הגיע לביתה של הרופאה ונכנס אליו באמצעות המפתח אותו גנב ממנה קודם לכן. הוא נכנס לחדר השינה, שם ישן באותה העת בן זוגה של המתלוננת, התנפל עליו ותקף אותו בשוקר חשמלי, תוך שהוא מנסה להזריק לו את החומר. בן הזוג התעורר ונאבק בו עד שהצליח להשתחרר מאחיזתו. מאוחר יותר עזב קרפל את המקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully